menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رادیو صبا

ویژه برنامه های نوروزی رادیو طنز صبا

ویژه برنامه‌های نوروزی رادیو صبا از ۲۵ اسفند به روی آنتن می‌روند.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، رادیو که وظیفه ذاتی اش ایجاد نشاط و سرگرمی است بر آن است تا نوروزی شاد و مفرح را برای شنوندگان خود رقم بزند.

شنوندگان این رادیو می توانند از بیست و پنجم اسفند ماه شنونده برنامه هایی باشند که با محتوایی شاد، خنده و نشاط را بر لبها و چهره آنها هدیه خواهد داد.

ویژه برنامه های نوروزی رادیو صبا با تنوعی بسیار برای سلایق مختلف آماده شده اند. به موسیقی شاد بهاری علاقمند هستید به طنز و ترانه و صباهنگ گوش دل بسپارید که با نشاطی مضاعف برای شما تهیه شده است . اگر به دنبال برنامه های طنز مطایبه هستید برنامه هایی همچون دو نیم صبا، نیم صبا، من و صبا یهویی، شکر پنیر و شکوفه های بهاری در انتظار شما هستند.

شنوندگان که به دنبال سرگرمی برای اوقات فراغت نوروزی خود هستند مسابقات رادیو صبا را بشنوند و در آنها شرکت کنند. صباتیک ، دو در بیست ، یادم تو را فراموش و مشااره مسابقات رادیویی هستند که در ایام نوروز پخش خواهند شد.

رادیو صبا روزانه با ۱۶ ساعت برنامه از ساعت ۶ بامداد تا ۲۲ تنها رادیویی است که با بالاترین زمان ممکن برنامه های سرگرم کننده و تفریحی را تقدیم مخاطبان خواهد کرد. در طول روز هر زمان که اراده کنید می توانید گوش دلتان را به نسیم صبا بسپارید و اوقات نوروزی خود را مفرح سازید. هرگز نگران بطالت اوقات خود در نوروز۹۵ نباشید و بی فوت وقت با شنیدن رادیو صبا تفریحات خود را کامل کنید.

ویژه برنامه تحویل سال با حال و هوای رادیو صبایی و با نام لبخند بهاری در راه است. قرار ما با شما روز اول فروردین ساعت ۷ صبح برای آغاز سال جدید با این برنامه خواهد بود.

شکوفه های بهاری شامل قطعات طنز منتخبی از برنامه های رادیویی است که به مدت یک ساعت می تواند تمام حواس شنوندگان را به خود جلب کند . اتفاقات کوچک و بزرگی که گاه ممکن است در زندگی هر کدام از ما رنگ طنز و لطیفه به خود گیرد در این برنامه شنیده خواهد شد برنامه «شکوفه های بهاری» در تلاش است فضای متنوع، مفرح و شاد، را برای شنوندگان نوروزی خود ایجاد کند، این برنامه شامل نمایش کوتاه طنز، طنز آهنگ، اجرای بحر طویل می باشد همچنین در بخش های دیگر برنامه شکوفه های بهاری با میهمانان ویژه همچون محمد بحرانی صدا پیشه و دوبلور جناب خان،، اردلان شجاع کاوه بازیگر سینما و تلویزیون و فریدون بیگدلی خواننده گفتگو خواهد شد .این برنامه جذاب و شنیدنی کاری است از گروه تولید بخش ۱ رادیو صبا به تهیه کنندگی امیر عباس اشرف، گویندگی تورج نصر ، نویسندگی شاهرخ باقری نژاد و آهنگسازی مجتبی تیموری که از ۲۷ اسفند ماه هروز به مدت ۶۰ دقیقه از ساعت ۱۵ میهمان شما شنوندگان خواهد بود.

صباگو نام یکی دیگر از برنامه های نوروزی گروه تولید بخش ۱ به تهیه کنندگی ملیحه مرادی جعفری و گویندگی رضا تابان می باشد که چهار چوب این برنامه در قالب مسابقه گویندگی،گزارشگری و بازیگر رادیویی است. در این مسابقه سه شرکت کننده در چهار بخش صبا سلام، صبا نثر، صبا بداهه و صبا گزارش به رقابت با یکدیگر می پردازند و هر شرکت کننده توانمندی خود را در حوزه گویندگی طنز به اجرا در می آورد تا شما شاهد طنز نهفته در رقابت آنها باشید.شما می توانید این برنامه را در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو صبا بشنوید.

برنامه ترکیبی نمایشی ” کارت هدیه” که در بهار روز های فرد یکی از مکان های دیدنی ایران را معرفی می کند . این برنامه شنیدنی به تهیه کنندگی سجاد کُلبادی نژاد و گویندگی بهرام سروری نژاد در روز های یکشنبه ، سه شنبه و پنج شنبه ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو صبا پخش می شود.

در نوروز شما می توانید با برنامه «دور دنیا در ۱۵ دقیقه» با رادیو صبا همسفر شوید و به شهرهای مختلف ایران سفر کنید و با جاذبه های گردشگری هر شهر آشنا گردید. این برنامه کاری است از گروه تولید بخش ۲ به تهیه کنندگی الهه بیات و عالیه سادات جعفری می باشد که هر روز ساعت ۱۲ به مدت ۱۵ دقیقه از رادیو صبا پخش می شود.

رادیو صبا لبخند

شهرام شکیبا در برنامه «من و صبا یهویی» روایت خود از حکایات طنز ادبی را با حال و هوای نوروزی ادامه خواهد داد و لطیفه های ادبی کمتر شنیده شده را به شنوندگان تقدیم خواهد کرد. اگر این برنامه را دوست دارید در تعطیلات نوروزی هر روز ساعت ۱۲:۳۵ و ۱۶:۴۵ به سراغ آن بیایید.

برنامه «دو نیم صبا» لطیفه های رایج بین خودمانی ها را بازگو می کند تا دقایقی را با دوستان و اطرافیان خودمانی با لبخند سپری کنید. پس قرارهای دوستانتان را در ایام نوروز ۹۵ با این برنامه برای ساعت ۹ صبح تنظیم فرمائید.

مسابقه «یادم تو را فراموش» شما را به یک بگو مگوی دوستانه دعوت می کند شاید که برنده اصلی شما باشید. پس هر روز ساعت ۱۲:۱۵ رادیو صبا را بشنوید.

اما به شما علاقمندان شعر و شاعری و اهالی مطایبه با شعر و نظم هم توصیه می شود از برنامه «مشا اره» هرگز نگذرید و شنیدن آن را از دست ندهید. مشا اره روزهای زوج و جمعه ها ساعت ۱۸:۳۰ در ایام نوروز از رادیو صبا پخش خواهد شد.

«شکر پنیر» هم هر روز با لطیفه‌های جذاب و قطعات نمایشی خنده آور تلاش خواهد کرد عطر و هوای مطبوع بهاری و آرامش تعطیلات نوروزی را برای شما دو چندان کند. این برنامه ها هر روز ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ پخش خواهد شد.

اما به شما که علاقمند لحظات شاد و دل انگیز حتی در اتومبیل خود و حین سفر های درون شهری و بین شهری هستید برنامه «طنز و ترانه» و «صباهنگ» را معرفی می‌کنیم. این برنامه هم فال است و هم تماشا، هم طنز و لطیفه است و هم ترانه و آهنگ و هر روز ساعات ۱۰ پخش خواهد شد.

کوچکترها هم در کنار والدین از برنامه «پیک شادی» غافل نباشند. اما نگران نباشید این پیک شادی هیچ ارتباطی با تکالیف مرسوم نوروزی دانش آموزان ندارد. این برنامه هر روز ساعت ۶:۴۵ پخش خواهد شد.

تعطیلات نوروزی را با طنز و لطیفه ها و مسابقات و سرگرمی‌های رادیو صبا سپری کنید.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر