menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جمعه ایرانی

ویژه برنامه طنز “جمعه ایرانی” عید فطر

سعید توکل از پخش ویژه‌ برنامه‌ طنز «جمعه ایرانی» به مناسبت عید فطر خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، سردبیر و تهیه‌کننده برنامه طنز «جمعه ایرانی» در گفت‌وگویی با ایسنا، درخصوص جزئیات ویژه برنامه عید فطر گفت: «جمعه ایرانی» به مناسبت عید فطر دو روز ویژه‌برنامه خواهد داشت که از صبح و پس از نماز عید فطر پخش آن آغاز خواهد شد. وی ادامه داد: لطیفه‌ها‌، اشعار طنز‌، نمایشنامه‌ها‌، مسابقه‌ها و فرمت‌هایی که تاکنون در جمعه ایرانی پخش شده است‌، از جمله ویژه برنامه عیدفطر است.

سردبیر «جمعه ایرانی» با اشاره به این که این برنامه در عید فطر با پخش‌ ترانه‌های عیدانه رنگ و بویی خاص پیدا می‌کند،‌ به برخی از آیتم‌های برنامه که قرار است در عیدفطر پخش شوند اشاره کرد و گفت: ماجراهای اصغر آقا و عیال‌، مجنون عاشق پیشه، آقای مثبت‌اندیش، مثلا‌، مسابقه‌ حضور ذهن‌، ماجراهای پ ن پ‌، اخبار 60 ثانیه و هدیه بازار شامل این ویژه برنامه خواهد بود.

توکل همچنین گفت: روز دوم عید، ویژه برنامه جمعه ایرانی با عنوان یک روز شاد به روی آنتن خواهد رفت. وی در بخش دیگری از گفت وگوی خود از آغاز ضبط جمعه ایرانی با حضور مردم پس از عید قطر و از هفته آتی خبر داد.

جمعه ایرانی

 

سعید توکل در پایان گفت‌وگوی خود با اعتقاد و بر اینکه هنرمندان طنز نیازمند عنایت و حمایت ویژه‌ای هستند‌، گفت: امیدواریم فضای جدیدی پیش بیاید تا بتوانیم برنامه‌های طنز را بیش از پیش تقویت کنیم. در برنامه طنز «جمعه ایرانی» در حال حاضر نزدیک به 30 هنرمند، هنرنمایی می‌کنند. این برنامه با اجرای مجریانی همچون مهران امامیه و الهام صفوی‌زاده چند سالی است به روی آنتن می‌رود.

هنرمندانی از جمله رضا عبدی، منوچهر آذری، اصغر سمسارزاده، شوکت حجت، زویا خلیل‌آذر، احسان کرمی، نازنین مهیمنی، تورج پهلوانیان، بهرام سروری‌نژاد، الهام زرتاختی، امیر پارسی، مرتضی تبریزی، امیر سهیلی، بهروز خوش‌فطرت، داود منفرد، فریبا طاهری، مونیکا جهانبان، میثم عبدی، احسان کریمی،‌ بهنام قربانی، سیاوش ابراهیمی و نسیم رفیعی در برنامه طنز «جمعه ایرانی» حضور دارند.

از نویسندگان این برنامه طنز نیز می‌توان به صادق عبداللهی، حسین هاشمی، جمشید مقدم، ساغر مختاری و معصومه پاک‌روان اشاره کرد. شیما توکل نیز به عنوان دستیار تهیه‌کننده در برنامه‌ی «جمعه ایرانی» فعالیت می‌کند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر