menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حماسه ۹ دی

ورکشاپ کاریکاتور حماسه ۹ دی در حوزه هنری اردبیل

هنرمندان کارتونیست اردبیلی بمناسبت سالروز حماسه ۹ دی؛ دور هم جمع شده وبه تولید اثر اقدام می کنند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، امیر رجبی، رییس حوزه هنری استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: ورکشاپ کاریکاتور حماسه ۹ دی با همکاری سازمان بسیج هنرمندان و حوزه هنری استان اردبیل روز پنجشنبه ۹ دیماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در نگارخانه نقش خیال حوزه هنری استان اردبیل برگزار می شود.

رییس حوزه هنری استان اردبیل اظهار داشت: ارتقا شناخت بصیرت، ارج نهادن به حضور مردم و تجلی آن در آثار هنری و ایجاد بستر مناسب برای تولید آثار فاخر هنری با موضوعات: حماسه ۹ دی، نفوذ فرهنگی، تقابل اسلام ناب و اسلام آمریکایی و جنگ نرم، از جمله اهداف برگزاری این ورکشاپ به شمار می‌رود.

حماسه ۹ دی

رجبی افزود: هنرمندان در این کارگاه؛ ضمن بحث و تبادل نظر درباره موضوع، به خلق آثاری با مضامین این ورکشاپ می پردازند که در نهایت آثار برتر به داوری اساتید مدعو انتخاب و به ۵ اثر منتخب جوایزی اهدا می شود.

این ورکشاپ؛ روز پنجشنبه ۹ دیماه ۱۳۹۵ از ساعت ۹ تا ۱۷ برگزار می شود و علاقمندان برای ثبت نام می توانند حداکثر تا تاریخ ۶ دیماه، نام و نام خانوادگی، شماره تماس، نمونه اثر و رزومه هنری خود را به حوزه هنری استان اردبیل تحویل و یا با شماره تلفن ۲-۳۳۶۲۹۱۹۱ داخلی ۱۰۶ واحد هنرهای تجسمی تماس حاصل نمایند.

هیات داوری؛ پس از بررسی نمونه آثار و رزومه های رسیده، ۲۰ نفر از هنرمندان منتخب را برای حضور در ورکشاپ، روز ۷ دیماه معرفی می کند.

به تمامی شرکت‎کنندگان در ورکشاپ، گواهینامۀ شرکت اعطا و در صورت بالا بودن سطح آثار، نمایشگاهی از این آثار برگزار می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر