menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

داوران بخش عکس نهمین جشنواره طنز سوره

هیئت داوران بخش عکس نهمین جشنواره طنز سوره به همراه بیوگرافی

محمد فرنود، رسول اولیاء زاده و مجتبی آقایی به ارزیابی آثار بخش عکس نهمین جشنواره طنز سوره پرداختند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی و هنری سپهر سوره هنر، محمد فرنود ، رسول اولیاء زاده و مجتبی آقایی به عنوان هیأت داوران بخش عکس نهمین جشنواره طنز سوره انتخاب شدند.

بنا بر این گزارش داوری این آثار از میان تعداد ۳۴۹ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره انجام می شود و آثار برتر در روزهای ۲۵ و ۲۶ دی ماه ۹۵ معرفی می شوند.

داوران بخش عکس نهمین جشنواره طنز سوره

بیوگرافی داوران :

۱- رسول اولیا‌زاده

رسول اولیا‌زاده فارغ التحصیل مقطع کار‌شناسی ارشد گرافیک است که از سال ۵۹ تاکنون فعالیت مستمری در عرصه گرافیک، عکاسی تئا‌تر و مطبوعات داشته است.

مدرس عکاسی و گرافیک در دانشگاه‌های هنر، عضو هیأت داوران مسابقات عکس در سطح داخلی، عکاس مطبوعات از سال ۵۹ تا ۸۶، عضو سه دوره هیأت مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات، دبیر سرویس عکس نشریات مختلف، گرافیست و صفحه آراء مجلات مختلف و مدیریت خانه عکاسان ایران از جمله سوابق فرهنگی و هنری وی در عرصه عکاسی بوده است.

۲- محمد فرنود

محمد فرنود متولد ۱۳۳۶ در سمنان و از سال ۵۴ کار خبرنگاری عکاسی را با روزنامه کیهان آغاز کرد. حضور در رویدادهای مهم داخلی و خارجی و تهیه آرشیوی از عکس‌های زمان جنگ، برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی همراه با چاپ کتاب از جمله سوابق وی به شمار می رود.

همکاری با آژانس‌های بین‌المللی عکاسی خبری سیپافرانسه( Sipa) ، حضور در شورای سیاست گذاری و داور دوسالانه‌های عکس، مسابقات عکاسی و تدریس عکاسی از دیگر فعالیت های وی به شمار می رود.

۳- مجتبی آقایی

مجتبی آقایی عکاس و پژوهشگر، دارای کار‌شناسی عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و کار‌شناسی ارشد مدیریت امور فرهنگی است و درجه یک هنری رشته عکاسی از شورای ارزشیابی هنرمندان کشور را دارد.

آقایی تاکنون سوابق حرفه‌ای، اجرایی و آموزشی متعددی در زمینه‌های هنری، مطبوعاتی، اطلاع رسانی و تبلیغاتی داشته است. مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل تجسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دبیر دوره‌های نهم تا دوازدهم جشنواره روابط عمومی‌های بر‌تر کشور، دبیر هفتمین تا دهمین دوسالانه ملی عکس ایران، عضو هیات موسس انجمن‌های عکاسان میراث فرهنگی و گردشگری ایران، انجمن عکاسی ایران و انجمن نخبگان روابط عمومی ایران و… از جمله سوابق وی به شمار می رود.

آثار عکس مجتبی آقایی تاکنون در نمایشگاههای انفرادی و گروهی متعدد داخل و خارج از کشور به نمایش گذاشته شده است.

این جشنواره در بخش های نثر، نظم، داستان کوتاه، مقالات پژوهشی، عکس، کاریکاتور و استندآپ کمدی (مکتوب یا تصویری) و با موضوع آزاد برگزارمی شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر