menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شعر طنز کارگردان جنگ

همایش طنز خاطرات دفاع مقدس با حضور محمد احمدیان

همایش طنز خاطرات هشت سال دفاع مقدس با حضور معاون سابق اطلاعات و عملیات کمیته جستجوی مفقودین جنوب کشور در دانشگاه آزاد گرگان برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، محمد احمدیان، معاون سابق اطلاعات و عملیات کمیته جستجوی مفقودین جنوب کشور شامگاه چهارشنبه در همایش طنز خاطرات دفاع مقدس که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد، گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس در بسیاری از عملیات ها مقابل خود تنها شهادت را می دیدند اما از جان خود گذشتند تا از دین و انقلاب خود محافظت کدند.

وی با تاکید بر این که در جنگ هشت ساله از اقوام و طوایف مختلف برای دفاع از کشور حضور داشتند، افزود: رزمندگان ما با تنوع فرهنگی و بی هیچ خواسته یا نیاز به سهمیه ای به جنگ آمدند و همین امر باعث پیروزی بر دشمن شد. وی برگزاری همایش برای بازگویی خاطرات را عاملی برای جلوگیری از تحریف جنگ هشت ساله دانست و گفت: باید بررسی شود مادران آن دوران چطور توانستند فرزندانشان را برای مقابله با توپ و تانگ دشمن راهی جبهه ها کنند.

احمدیان خواستار حفظ حرمت دفاع مقدس شد و گفت: ما باید مردانگی ها رزمندگان را به نسل های بعد از جنگ نشان دهیم و حقاق و ایثارگری های آن دوران را حفظ کنیم. در این مراسم رزمندگان دفاع مقدس به بیان خاطرات دوران جنگ در قالب طنز پرداختند.

chatنظرات شما

یک دیدگاه

  1. خدادادآدینه:

    زدست دیدگان مهجور باشیم زمانی که کنار گور باشیم
    همیشه زندگی معلول باشد زمانی که کسی مغرورباشد
    مدد برخلق کن تاخیربینی زباغ معرفت تو گل بچینی
    به شادی کن بساط زندگانی که در دریای تنهایی نمانی
    اگرچیزی نداری پیش دستت تفعل کن به شیرن طنزتوآنی
    آدینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر