menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

گل آقا کیومرث صابری فومنی

نیک انجام : شخصیت گل آقا، مانند شخصیت طنز او والاتر و در خور ستایش‌ بوده است

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از آمادگی کامل این شهرستان و تیم اجرایی همایش استانی گل آقا خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، یوسف نیک انجام با بیان اینکه پاسداشت و بزرگداشت مفاخر گامی در راستای فرهنگ‌سازی است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن اظهار کرد: یادواره استاد طنز پرداز ایران، گل آقای ایران زمیناستاد کیومرث صابری فومنی ” روز پنج‌شنبه ١۴ بهمن ماه جاری ساعت ١۵ عصر در سالن شهدای خدمتگزار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار می‌شود.

وی ؛کیومرث صابری فومنی (گل آقا) را یکی از مفاخر بزرگ ایران معرفی نمود و در ادامه افزود : وی یک شخصیت ملی و دارای سبک ادبی بوده است.

نیک انجام تصریح کرد : شخصیت جدی و معنوی کیومرث صابری، مانند شخصیت طنز او والاتر و درخور ستایش‌ بوده است.

این مسوول با بیان برنامه های این همایش ،گفت: شاعران ملی و شخصیت‌های برجسته ای از کشور و استان همچون ، رضا رفیع طنز پرداز برجسته وآخرین سردبیر مجله گل آقا، و احمد عربانی طنز پرداز و کاریکاتوریست برجسته مجله گل آقا ، مسئولین ارشد استانی و هنرمندان و شاعران برجسته ای از سطح استان چون اکبر اکسیر؛ فرامرز ریحان صفت؛ قاسم پهلوان ، اجرای موسیقی سنتی گیلان و تجلیل از برگزیدگان این همایش از اهم برنامه های پیش بینی شده این همایش با نگاهی به رویکرد فرهنگی طنز گل آقا عنوان نمود.

نیک انجام در ادامه با بیان برنامه جنبی این همایش اظهار داشت : پرده برداری از تندیسهائی از مشاهیر بزرگ جهان بصورت کاریکاتور را یکی از این برنامه عنوان نمود وی افزود: خالق این مجسمه‌ها «سید علی معراجی» یکی از هنرمندان بزرگ و برجسته مجسمه ساز استان گیلان است که برای اولین بار صورت می گیرد.

وی در ادامه افزود: یوسف نیک انجام در پایان ضمن تشکر از حمایت های معنوی و مادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، و مسوولین ارشد شهرستان و تلاش و زحمات کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در هرچه بهتر برگزار نمودن این همایش تقدیر و تشکر نمود و از همه فرهیختگان و هنرمندان استان جهت شرکت در این همایش دعوت بعمل آورد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر