menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جولیت

نگاه انسانی نیک هورنبی به جامعه پیرامونش در رُمان طنز جولیت منتشر شد

رمانی از نیک هورن‌بی با عنوان «جولیت» به فارسی ترجمه و منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر؛ انتشارات مروارید به تازگی رمانی تازه از نیک هورن بی نویسنده انگلیسی را با عنوان «جولیت» منتشر کرد.

هورن بی در کنار رمان‌نویسی با نگارش مقاله، ترانه و فیلمنامه‌ نیز مشهور است. آثار هورن‌بی، بر موسیقی، ورزش، و ماهیت بی‌هدف شخصیت‌های اصلی او، متمرکز شده است و کتاب‌های هورن‌بی بیش از ۵ میلیون نسخه در سراسر جهان تا سال ۲۰۰۹ به فروش رسیده است.

رمان تازه ترجمه شده وی به فارسی با عنوان «جولیت» دربرگیرنده نگاه انسانی او به جامعه پیرامون خودش است و متن آن حس همدلی خواننده را نسبت به تمامی شخصیت‌های رمان برانگیخته و زبان طنز بی‌نظیر او، به‌ویژه در رویارویی زنان به‌ستوه‌آمده با مردان بی‌کفایت، لذت خواندن رمان را دوچندان می‌کند.

جولیت

در بخشی از این رمان می‌خوانیم: همیشه سعی کرده‌ام با زن‌هایی زندگی کنم که حساسیت‌هایی مثل خودم داشته باشند، و نتیجه‌اش همان‌طور که انتظار می‌رفت، فاجعه‌بار بود. اما عکس آن هم ظاهراً بی‌فایده است. ما با آدم‌ها به این دلیل که به ما شبیهند یا با ما فرق می‌کنند، ارتباط برقرار می‌کنیم و دست‌آخر درست به همان دلیل از آن‌ها جدا می‌شویم. دارم به این نتیجه می‌رسم به زنی نیاز دارم که بی‌قیدی و تنبلی در مرد را تحسین کند؛ فرقی نمی‌کند مدیر بانک وال‌استریت باشد یا هنرمندی دیوارنویس.

این رمان در ۳۴۹ صفحه با قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.
حمید نورشمسی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر