menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نگاهی طنز به اتفاقات جدی در برنامه تلویزیونی «نگی که نگفتی»

«نگی که نگفتی» شنبه تا سه شنبه بعد از اخبار ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه دو می رود و قرار است نگاهی طنز به اتفاقات جدی داشته باشد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر، مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی «نگی که نگفتی» درباره نحوه شکل گیری برنامه جدیدش گفت: به دنبال ایجاد لحظاتی مفرح از نوعی دیگر در یک برنامه بودیم و در واقع قرار بود دمای مخاطب را که روزی پر از کار و خستگی را پشت سر گذاشته، پایین بیاوریم و در واقع دقایقی او را از حال و احوال روزانه اش جدا کنیم و با خود همراه کنیم.

وی ادامه داد: از آنجا که از سوی دیگر محتوا و نوع تغذیه ای که قرار است مخاطب شبانه را با ما همراه کند بسیار مهم و در برنامه سازی بسیار حیاتی است بر آن شدیم تا جدا از لحن و ساختار برای محتوای برنامه نیز نگاهی ویژه در نظر بگیریم. تلاش می کنیم مخاطبی را که حالا در این ساعت مهم و پر مخاطب تلویزیون که قطعا تمام شبکه های سیما برای آن تمهید ویژه دارند به ما اعتماد کرده و همراه با ضیافت «نگی که نگفتی» همراه شده دست خالی نماند.

احمدی در توضیحات بیشتر خود عنوان کرد: طی دو هفته با تشکیل اتاق فکری مسایل مختلف مبتلا به جامعه را در نظر گرفتیم، لحن پرداخت هر کدام از موضوعات از جمله تنبلی در جامعه، نظم، ادبیات محاوره ای و… را با نگاهی پر از شوخی و نشاط طراحی کردیم و در نهایت ایده ها را با تیم نویسنده مطرح کردیم تا متریال و سبد محتوایی برنامه در شان مخاطبان محترم شبکه دو سیما باشد.

احمدی افزود: برای این برنامه به دنبال اجرایی خاص، خوش ریتم و جذاب بودیم که با ژیلا صادقی صحبت شد و او با شنیدن فرمت برنامه از اجرا استقبال کرد تا به لطف مدیران شبکه دو هماهنگی های لازم ایجاد شود. کوروش معصومی به عنوان بازیگر طنز نیز در این برنامه با ما همراه است تا در آیتم های طنز موضوعات برنامه را در ساختاری نمایشی پیش ببرند. مرتضی علی آبادی در بخش گزارش و گفتگو با اهالی ورزش و هنر با ما همکاری دارد و به احتمال زیاد به زودی هنرمندان جدیدی نیز به جمع ما خواهند پیوست.

تهیه کننده برنامه «عصر طلایی» و «بچه های مردم» اظهار کرد: به زودی برنامه مسیر خود را پیدا خواهد کرد و روند برنامه در آیتم های نمایشی، اجرا، گزارش و… براساس خواسته مخاطب ساختاری مشخص و معین پیدا خواهد کرد.

تهیه کننده برنامه «نگی که نگفتی» در پایان گفت: از هفته آتی تغیراتی در دکور، تیتراژ و… خواهیم داشت که حتما بر زیبایی شناسی برنامه در نظر مخاطب تاثیر خواهد گذاشت. با گذشت چند برنامه ویدئو و تصاویر بسیار زیبایی از سوی مخاطبان برنامه به صفحات مجازی برنامه ارسال شده که گروه تدوین این روزها مشغول آماده سازی آنها جهت پخش است.

دیگر عوامل برنامه عبارتند از مجری طرح: حامی سیما، کارگردان هنری: امیر مکین، تدوین: شهریار رحیمی، طراح دکور: بهاره امینی، مجری دکور: ایمان جمالی، تصویر بردار: میثم سوری، طراح لوگو: رامین اسدی، امور رسانه: مینا صمدی.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر