menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش و تئاتر طنز

نگاهی به آیین ازدواج با زبان طنز، در نمایش طنز عروسی اجباری

«عروسی اجباری»عنوان نمایش سنتی است که با زبان طنز به موضوع ازدواج جوانان پرداخته و اکران آن در نیشابور توانست لبخند را بر روی لبان مردم و جوانان این شهر بنشاند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، نمایش طنز عروسی اجباری به كارگردانی هنرمند نیشابوری محسن مسعودی فر در سالن پردیس سینما شهر فیروزه نیشابور به روی صحنه رفت و موجب استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت.

این نمایش با کارگردانی محسن مسعودی فر و با بازی محمدقاسم بنائیان، فرشید اشتری، محسن مسعودی فر، مریم بتویی، مرجان شورابی، محمدکاظم ترابی، امیرعلی حلاجی، نسترن میرآبی و مریم سلیمانی شب گذشته بر روی صحنه رفت.

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در حاشیه اجرای این نمایش گفت: اجرای تئاتر در سطح شهرستان نیشابور همیشه با اقبال همشهریان هنردوست همراه بوده و هنرمندان با ذوق و خوش قریحه ی تئاتراین دیار هنر خیز با تكیه بر فرهنگ و ادبیات غنی این دیار توانسته اند آثاری در خورشان و فاخر را تولید و عرضه نمایندكه اقبال عمومی را در پی داشته است.

غلامرضا سلامتی بیان کرد: نمایش طنز عروسی اجباری از جمله آثاری است که با زبان طنز نگاهی به آیین ازدواج دارد و لذا توانسته با آفرینش صحنه های شاد نگاه بسیاری از تماشاچیان را به این مقوله معطوف کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش طنزعروسی اجباری تا ۱۲ شهریور ماه همه شب ساعت۱۹.۳۰ در محل سالن پردیس سینما شهر فیروزه نیشابور پذیرای عموم هنرمندان و علاقمندان به نمایش طنز است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر