menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

قاسم رفیعا

نکات مثبت سری جدید قند پهلو از زبان قاسم رفیعا

داور مشهدی قند پهلو از اعمال تغییرات در سری جدید این مجموعه خبر داد و گفت: مجموعه طنزهای کوتاه با عنوان” پای تین آتیش” آماده چاپ است.

به گزارش شیرین طنز، قاسم رفیعا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت:‌‌ طنز زبانی رسا در جامعه است و باید از تولیدات فاخر طنز حمایت و ظرفیت مجموعه‌های مختلف در رابطه با طنز بالا رود.

وی افزود: جلد دوم” خاطرات پست‌چی” و مجموعه طنزهای کوتاه با عنوان” پای تین آتیش” آماده چاپ و انتشار است. رفیعا از پخش مجموعه “کوله پشتی” با اجرای نادر خطایی خبر داد و گفت: در این مجموعه نادر خطایی به شهرهای مختلف کشور سفر می‌کند که یکی از قسمت‌های این مجموعه با محوریت شهرستان طرقبه تا پایان هفته جاری از شبکه ” شما” پخش می‌شود.

داور مشهدی قند پهلو در رابطه با پخش نوروزی قند پهلو گفت: برگزاری کنندگان برنامه تلویزیونی قند پهلو برای دوره‌های بعدی ساخت این مجموعه به دنبال تحول اساسی و تغییر ساختاری مناسب هستند. داور مشهدی قند پهلو با اشاره به اینکه در طنز نباید به ساختارها توهین شود، افزود: یکی از نکات برجسته در قند پهلو رعایت حدود و عدم توهین به ساختارها بود.

وی با بیان اینکه دست اندرکاران تهیه این مجموعه به‌ویژه کارگردان و تهیه‌کننده برای ساخت سری جدید قند پهلو وقت بیشتری می‌گذارند، افزود: پخش نوروزی قند پهلو در مقایسه با دوره‌های پیشین پخش شده مجموعه با وجود شاعران فارسی زبان از کشورهای افغانستان و تاجیکستان متفاوت بود.

رفیعا خاطرنشان کرد: یکی از نکات مثبت این دوره قند پهلو کشف استعدادهای جدید طنزپرداز در کشورهای فارسی زبان همسایه از جمله ” امیر بشیر” شرکت کننده افغانستان بود که در این دوره از پخش قند پهلو وی به مرحله خیلی نهایی (فینال) راه پیدا کرد. وی با اشاره به اینکه ساخت سری نوروزی مجموعه قند پهلو با حضور شاعران فارسی زبان کشورهای همسایه فکری خلاقانه و جدید بود، تصریح کرد: خوشبختانه مجموعه نوروزی قند پهلو با حضور شرکت کننده افغان و تاجیک بازخورد خوبی در بین مردم داشت.

داور مشهدی قندپهلو با اشاره به اینکه پخش این مجموعه در کشورهای افغانستان و تاجیکستان نیز مورد استقبال قرار گرفته است، گفت: نقطه اشتراک شرکت‌کنندگان در این دوره قند پهلو زبان فارسی شرکت‌کنندگان بود چرا که این اشتراک سبب انتقال فرهنگ در سطح فراملی می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر