menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش کمدی کی به کیه

کارگردان کمدی طنز ˈکی به کیهˈ از تماشا و استقبال 145 هزار نفر از این نمایش خبر داد.
حسینعلی عمادی  افزود: نویسنده این کار یدالله آقا عباسی و محور این نمایش کمدی را شخصیت خاله خانم عهده دار است.

وی اظهار کرد: تماشاگران این اجرا در 45 شب در سال گذشته استقبال خوبی کردند و همین موضوع باعث شد امسال نیز در چند مرحله و در شهرهای خمینی شهر، شاهین شهر و اصفهان استقبال چشمگیری را شاهد باشیم.

سرپرست گروه هنری آیینه با بیان اینکه نمایش کی به کیه در جشنواره بین المللی آیین های سنتی تهران با دو اجرا در تماشاخانه سنگلج حضور یافت، تصریح کرد: این نمایش با ژانر سنتی توانست استقبال عمومی را به همراه بیاورد.

منتقد و نویسنده سینمای کشورمان که از نزدیک به تماشای این تئاتر طنز نشسته بود به خبرنگار ما گفت: این نمایش می تواند آغازگر دوران جدیدی از کار کمدی در اصفهان قلمداد شود.

زاون قوکاسیان اضافه کرد: این نمایش با نگاهی انتقادی به زندگی و جامعه در بخش هایی با لهجه خمینی شهری بخوبی با بیننده خود ارتباط برقرار کرده و لبخند رضایت بر لبانش می نشاند.

وی ادامه داد: دست اندرکاران و بازیگران این کار تلاش کرده اند همه نمایش، سنتی و محلی نباشد و بخش هایی را نیز به میزانسن مدرن و امروزی اختصاص داده اند.

نمایش کمدی کی به کیه

استاد دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان افزود: نمایش خاله خانم شباهت و قرابت زیادی به نمایش های روحوضی و آیین های کهن دارد و ناخودآگاه مخاطب را به یاد کارهای بیادماندنی مانند حسن کچل می اندازد.

نمایش ˈکی به کیه؟!ˈ پیش از این به عنوان بهترین نمایش از نگاه تماشاگران در دومین جشنواره نمایش های کمدی اصفهان شناخته و معرفی شده است.

این نمایش در قالب یک اثر طنز 120 دقیقه ای، مفاهیم و موضوعاتی از قبیل تهاجم فرهنگی، دشمن شناسی و بصیرت را ترویج می دهد.

عوامل این نمایش عبارتند از نویسنده: یدالله آقاعباسی- کارگردانان، هادی کیانی و حسینعلی عمادی- بازیگران، حسینعلی عمادی، هادی کیانی، مصطفی بهشتی، سیاوش رحمتی، مهران مرادی، حسینعلی کریمی و سعید الهیاری- طراح حرکات فرم: اصغر فریدی- موسیقی: نیما جاویدی و قصه گو و ضرب خوان: جواد انصافی.

جمهوری اسلامی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر