menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش کمدی “پهلوان کچل” را از دست ندهید

نمایش «پهلوان کچل» نوشته داود فتحعلی بیگی و کارگردانی محمدرضا سعادتی تا ۲۲ مهرماه در فرهنگسرای ابن سینا میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، اجرای نمایش سنتی «پهلوان کچل» با اصول و قواعد نظام بندی شده نمایش ها و مجالس تخت حوضی، از ۲۷ مرداد روزهای آخر هفته در فرهنگسرای ابن سینا به صحنه می رود.

این نمایش سنتی کمدی، علاوه بر تعهد به ذات سرگرم کنندگی تئاترهای کمدی با بهره گیری از تکنیک های تخت حوضی، موسیقی سنتی، ترانه های فولکلور و خلق کاراکتر سیاه، آنها را امروزی کرده و داستانی بومی و برگرفته از افسانه های ملی را برای تماشاگر امروزی روایت می کند.

«پهلوان کچل» به کارگردانی سید محمدرضا سعادتی از ۲۷ مرداد تا ۲۲ مهر روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱:۳۰ در فرهنگسرای ابن سینا اجرا می شود.

بازیگران این نمایش امیرعباس توفیقی، کوروش زارع پناه، محسن زرآبادی پور، دیبا نادری، راضیه مومیوند و محمدرضا سعادتی هستند.

نمایش کمدی پهلوان کچل

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: هرمز عاشق سینه چاک نوش آفرین است، هرمز جوان دست و پا چلفتی است که عاشق دختری زیبا به نام نوش آفرین شده است ولی در شهر اتفاقی افتاده است که هرمز می بایست از عشق نوش آفرین دست بکشد. پهلوان دوره گردی در شهر معرکه می گیرد و هرمز برای وصال به نوش آفرین دست به دامان او می شود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: دانیال بیات، دستیار دوم کارگردان: محمدرضا گلپور، طراح چهره پردازی: حامد بداغی، طراح صحنه و لباس: مرضیه کمالی دهقان، طراح آفیش و بروشور: رامین متحیر پسند، آهنگساز: علی محمدشاهی، نوازندگان: علی محمدشاهی، محمد ملا ولی، متین اسماعیلی.

فرهنگسرای ابن سینا در شهرک غرب، خیابان ایران زمین شمالی واقع است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر