menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش کمدی پلاک 8

محدودیت ظرفیت تماشاخانهٔ «ماه» و استقبال گسترده از کمدی «پلاک 8» به کارگردانی محمد زوار بی‌ریا، ‌ باعث شد تا این نمایش ادامهٔ اجرای عمومی خود را در تماشاخانهٔ مهر حوزه هنری دنبال کند.

استقبال از «پلاک 8» در هفته‌های اخیر به حدی بود که تماشاگران بسیار بیشتر از ظرفیت تماشاخانهٔ ماه بودند و لذا مسئولین مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری برای حفظ رفاه تماشاگران، تماشاخانهٔ مهر را برای پذیرایی از این نمایش و مخاطبانش آماده کردند.

محمد زوار بی‌ریا پیش از این گفته بود: بیشتر فروش بلیت‌های نمایش «پلاک 8» اینترنتی انجام می‌شود اما به لحاظ محدودیت تماشاخانهٔ «ماه» همواره این استرس را داریم مبادا برخی از تماشاگران که برای خرید بلیت به گیشه مراجعه می‌کنند، پشت درب بمانند و ما شرمنده شویم.

نمایش کمدی پلاک 8

وی همچنین تصریح کرده بود: شکی نیست که جامعهٔ امروز ما بیش از هر زمان دیگر نیاز به نمایش‌های کمدی دارد. البته نمایش‌هایی هستند که به اسم کمدی و با نام تئا‌تر آزاد اجرا می‌شوند اما برخی از این نمایش‌ها- تاکید می‌کنم که برخی از این نمایش‌ها- واقعا به لحاظ محتوا و ساختار اجرایی، تهی هستند. اما می‌توان تماشاگران‌‌ همان نمایش‌ها را با کمدی‌های موفق آشنا کرد. حوزه هنری نیز در این زمینه می‌تواند پیش‌قراول باشد.

نمایش «پلاک 8» نوشتهٔ سید علی موسویان و با کارگردانی محمد زوار بی‌ریا؛ در بیست و دومین جشنوارهٔ سراسری تئا‌تر سورهٔ ماه در بخش‌های کارگردانی و بازیگری اول مرد، جوایز اول را به دست آورده بود.

این نمایش هر روز به جز شنبه‌ها، ساعت 18 در تماشاخانه مهر حوزه هنری به صحنه می‌رود. تماشاخانهٔ مهر در ساختمان مرکزی حوزه هنری به نشانی خیابان حافظ، نبش تقاطع سمیه واقع است.

تسنیم

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر