menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش کمدی عروسی خان مظفر

نمایش کمدی «عروسی خان مظفر» روی صحنه گرگان

نمایش شاد و کمدی «عروسی خان مظفر» در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به روی صحنه می رود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی پردیس کاپری، مدیر پردیس سینمایی کاپری گرگان با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام خجسته میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، نمایش شاد و کمدی «عروسی خان مظفر» از ۶ تا ۱۵ دی ماه، هر روز ساعت ۱۸ اجرا می شود.

محمد مهدی صفایی افزود: این نمایش کاری از گروه تئاتر فخرالدین اسعد گرگانی، به نویسندگی «محمد حسین ناصر بخت» و به کارگردانی «غلامعلی رضایی» هنرمند پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینماست.

نمایش کمدی عروسی خان مظفر

وی ادامه داد: در این نمایش که با موسیقی نیز همراه خواهد بود، بازیگران پیشکسوت تئاتر گرگان همچون عطاا… صفرپور، محمد حسن رستمانی، علیرضا پورمحمد، محمدرضا صمیمی، یحیی دیوانی، داود سعیدی، سعید پاکزاد و عباس نسرکانی ایفای نقش می­کنند و نازی پوررشید نیز بازیگری است که برای نخستین به روی صحنه می رود.

صفایی افزود: مجتبی کریمی، آیدا رحیمی، امیرارسلان طارم وند، مهران رجب نژاد، رضا شهسواری، علی جندقی و فاطمه احمدی از دیگر بازیگران این نمایش هستند.

وی خاطرنشان کرد: بلیط این نمایش در گیشه سینما کاپری (۳۲۳۵۹۲۰۵)، موسیقی روزبه (۳۲۲۲۱۳۷۱) و ۴۵ دقیقه قبل از آغاز نمایش در گیشه تالار فخرالدین به فروش می رسد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر