menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

میثم عبدی

نمایش کمدی ارتفاعات کاری از گروه تئاتر «اشتباهات» در فرهنگسرای نیاوران

میثم عبدی از اجرای نمایش «کمدی ارتفاعات» در بهار سال آینده در فرهنگسرای نیاوران خبر داد.

این کارگردان و سرپرست گروه تئاتر «اشتباهات» در گفت‌وگویی درباره‌ی این نمایش توضیح داد:نمایش «کمدی ارتفاعات» که کاری از گروه تئاتر «اشتباهات» است، در جشنواره تئاتر فجر سال ۸۵ اجرا شد‌، اما بعد از آن شرایط برای اجرای عمومی آن فراهم نشد تا اینکه اخیرا با صحبت‌هایی که داشتیم قرار بر این شد که اواخر بهار سال آینده «کمدی ارتفاعات» را در فرهنگسرای نیاوران به صحنه ببریم.

او درباره داستان نمایش «کمدی ارتفاعات» که نوشته امید طاهری است توضیح داد: «کمدی ارتفاعات» داستان اختراع هواپیما است. در شهری به نام «دیتون» قرار است «برادران رایت» هواپیما را اختراع کنند‌، شهردار این شهر یک خانم است که در صورت اختراع هواپیما اعتبار زیادی به شهری که او شهردارش است اضافه می‌شود. این خانم شهردار دو دختر دارد و به برادران رایت قول می‌دهد که در صورت اختراع هواپیما دخترانش با آنها ازدواج کنند که در ادامه اتفاقات دیگری می‌افتد.

کانال اینستاگرام شیرین طنز

عبدی اضافه کرد: در واقع فضا و اتفاقات «کمدی ارتفاعات» به مسائل سیاسی و اجتماعی جهان ارتباط پیدا می‌کند.

این کارگردان با اشاره به اینکه در گروه بازیگری نمایش «کمدی ارتفاعات» تغییراتی نسبت به اجرا در جشنواره فجر سال ۸۵ به وجود خواهد آمد ادامه داد: تا کنون حضور منصور اسکندری، منوچهر رمضانی، امید طاهری‌، ناصر سرلک‌ در این کار قطعی شده است.

عبدی همچنین درباره آخرین نمایشش «کمدی استشمامات» که به تازگی اجرایش در فرهنگسرای نیاوران به پایان برده است گفت: «کمدی استشمامات» در مجموع ۳۰ اجرا داشت که با وجود ظرفیت کم سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران استقبال بسیار خوبی از نمایش صورت گرفت و برای همین در حال مذاکره هستیم که برای سال آینده «کمدی استشمامات» را در یکی از سالن‌های مرکزی تئاتر اجرا کنیم.

او همچنین تصریح کرد: هزینه‌هایی که گروه ما برای پوستر‌ در «کمدی استشمامات» انجام داد خیلی به کارمان نیامد چرا که بهترین تبلیغ برای نمایش ما خود تماشاگران بودند.

منبع : ایسنا

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر