menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش کمدی «آز خادتی رجب» بر روی صحنه ی نیشابور

نمایش کمدی «آز خادتی رجب» به نویسندگی و كارگردانی سید رضا مظلوم طنزپرداز باسابقه نیشابوری در پردیس سینما شهر فیروزه نیشابور لبخند را برای مردم نیشابور به ارمغان آورد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، این نمایش طنز که همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از 31 شهریور 94، ساعت ۲۰.۳۰ دقیقه در محل پردیس سینما شهر فیروزه نیشابور پذیرای عموم مردم نیشابور خواهد بود به نویسندگی و کارگردانی سید رضا مظلوم بر روی صحنه می رود.

نمایش کمدی آز خادتی رجب

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در این رابطه گفت: نمایش کمدی «آز خادتی رجب» از این جمله نمایش‌هایی است كه هم‌زمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اعیاد فرخنده قربان تا غدیر با لهجه شیرین نیشابوری در پردیس سینما شهر فیروزه نیشابور به روی صحنه می رود.

غلامرضا سلامتی با بیان اینکه هنرمندان خوش‌ذوق و با قریحه تاتر نیشابور با اجرای نمایش‌های مختلف با موضوعات متنوع باعث آشتی مردم با تاتر شده‌اند ادامه داد: در این نمایش بازیگران و عوامل نام‌آشنای تئاتر نیشابور از جمله علیرضا فرشید فر، مهدی نجفی، سید رضا مظلوم، مصطفی رضایی، سحر زعفرانیه، آتنا مهاجر و برادران قرایی به ایفای نقش پرداخته‌ و سهیل یزدان پناه، حجت زهدی، ابراهیم بلوکی، مصطفی دشتی به‌عنوان سایرعوامل در قالب گروه نمایشی کاکتوس با مدیریت حسین راد نژاد همراهی دارند.

وی افزود: رجب شخصیت اصلی و کمدین این نمایش از خانواده پولدار روستایی است که برای مداوا به شهر مراجعه می‌کند و حضور وی در شهر و داستان ازدواج او در قالب طنز روایت می شود.

chatنظرات شما

یک دیدگاه

  1. مينا:

    من عاشق رجب هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر