menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش طنز مادام کامیون

رضا افضلی طراح و کارگردان نمایش طنز ” مادام کامیون ” از به روی صحنه رفتن این اثر از ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و گفت: این نمایشنامه اثری تاثیر گذار از نویسنده بزرگ کشور” محمد چرمشیر” است.

وی در خصوص فضای نمایش تصریح کرد: مادام کامیون در فضای طنز موقعیت تعریف شده که به بیان سردرگمی انسانها و سرگشتگی آنها در زندگی روزمره می پردازد.

افضلی یادآور شد: برخورد دو انسان با دیدگاه های متفاوت در یک موقعیت واحد می تواند شرایطی خاص را به وجود بیاورد که این مهم در اثر مذکور به تصویر کشیده شده است.

کارگردان نمایش “مادام کامیون” عنوان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر هنر تئاتر در سطح جامعه مهجور مانده و مخاطب خود را از دست ادامه لذا اجرای چنین نمایشهایی (طنز و کمیک ) می تواند گامی ارزنده در جهت آشتی مجدد مردم با این هنر ماندگار شود.

نمایش طنز مادام کامیون

افضلی اظهار داشت: این اثر توسط گروه تئاتر قطره شهرستان ساری به سرپرستی حمید رضا برزگر به روی صحنه می رود و در این نمایش حمید رضا برزگر و رضا افضلی بازی می کنند.

نمایش ” مادام کامیون ” از ۱۵ اردیبهشت به مدت ۵ شب در ساعت ۲۰ در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل ارشاد اسلامی استان واقع در میدان امام ساری به روی صحنه می رود.

مهر

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر