menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش طنز این یکی نشه، اون یکی میشه

مرتضی ریحانی اظهار کرد: این نمایش به مناسبت عید نوروز برای مسافران نوروزی برگزار شده که تاکنون همشهریان هنردوست اصفهانی ومسافران و مهمانان نوروزی از این نمایش استقبال فراوانی کرده‌اند.

وی افزود: داستان این نمایش روایت افرادی بوده که به هنر بازیگری و سینما نگاه پایینی دارند و بدون اینکه سواد و علم و استعداد این کار و هنر را داشته باشند، وارد این عرصه می شوند و در این فضا شکست می‌خورند در واقع داستان به این اتفاقات نگاه طنزآلود داشته است.

کارگردان اصفهانی نمایش طنز “این یکی نشه، اون یکی میشه” بیان کرد: ما در این اجرا برای اینکه متوجه بشویم چه میزان مسافر و مهمان نوروزی این نمایش را دیده‌اند و در بخش‌هایی، در حین اجرا دیوار سوم را شکسته و از تماشاچیان می‌پرسیدیم که از چه شهرهایی آمدند از این طریق متوجه شدیم بیاری از تماشاچیان ما مسافران و مهمانان نوروزی بودند.

نمایش طنز این یکی نشه، اون یکی میشه

وی با بیان اینکه در روزهای نوروزی برای مسافران نمایش خیابانی نیز داشته‌اند، گفت: گروه ما از دوم فروردین در کنار این نمایش که در فرشچیان برگزار می‌شود، یک نمایش خیابانی نیز اجرا می کند، این نمایش طنز بانام احمد آقا کجایی بوده که در مکان‌هایی مانند باغ فدک، باغ غدیر، پل خواجو پارک ناژوان و کوه صفه از صبح تا 15 اجرا می‌شود و هر روز به صورت چرخشی، مکان‌های اجرا تغییر می‌کند.

ریحانی درباره بازیگران این نمایش خاطرنشان کرد: در این نمایش امید اجاقی، جوادنوری، علی صدیقی، مهرداد سالاری، حسین پیرحاجی و خودم نیز بازی دارم و پدرم برای اولین بار در سن 72 سالگی در این نمایش بازی می‌کند که برای همه دوستان هنرمند این اتفاق جالبی بود.

تسنیم

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر