menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش آثار برتر مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور «ترامپیسم» در کرمان

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان از نمایش آثار برتر مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور «ترامپیسم» به مناسبت فرارسیدن روز دانش‌آموز در کرمان خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان، سیدجوادمیرحسینی گفت: همزمان با ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی آثار برتر مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور «ترامپیسم» در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

وی ادامه داد: این آثار منتخب مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور «ترامپیسم» است که تیرماه ۹۶ و با هدف نمایش سیاست‌های مداخله جویانه و جنگ‌طلبانه رئیس جمهوری آمریکا به همت حوزه هنری کشور با شرکت ۵۷۷ هنرمند برگزار شد و به مناسبت فرارسیدن روز دانش‌آموز در مقابل حسینیه ثارالله کرمان به معرض نمایش درآمد.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری کرمان عنوان کرد: در آثار به نمایش درآمده که به همت حوزه هنری استان کرمان و با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برپا شده سعی شده است چهره واقعی دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به مخاطبان نشان داده شده و از موضع جنگ طلبانه، کاسبکارانه، نژادپرستانه و غیر انسانی اش پرده برداشته شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر