menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه کاریکاتور حیدری صفت

نمایشگاه کاریکاتور چهره اثر حمید رضا حیدری صفت در شهرکرد

نمایشگاه آثار کاریکاتور حمیدرضا حیدری‌صفت یکی از اعضای خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان از (شنبه ۹دی ) در نگارخانه شهید آوینی شهرکرد برپا می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، این نمایشگاه که بیشتر شامل کاریکاتورهای چهره از شخصیت‌های مختلف است در ساعت ۱۶ روزشنبه ۹دی ماه افتتاح می‌شود و تا روز پنج شنبه ۱۴ دیماه در نگارخانه شهید آوینی شهرکرد جهت بازدید عموم دایر می‌باشد و ساعات بازدید از این نمایشگاه ۱۵ الی ۱۸ بعدازظهر خواهدبود.

گفتنی است، حمیدرضا حیدری صفت، کار حرفه‌ای خود در زمینه کاریکاتور را در سال ۱۳۹۱با طراحی چهره و از۱۳۹۲ کاریکاتور چهره آغاز نمود. این هنرمند تاکنون با مجله خط خطی،اصفهان نیمروز،روزنامه اصفهان امروز و ضمیمه طنز نیش خط(روزنامه قانون) در زمینه انتشار کاریکاتور همکاری داشته است.

حمیدرضا حیدری‌صفت در زمینه کاریکاتور تاکنون جوایز متعددی را نیز کسب نموده از جمله نفر برگزیده در بخش چهره هفتمین نمایشگاه سالانه خانه کاریکاتور اصفهان، کسب رتبه اول ناحیه ۳ اصفهان، شرکت در نمایشگاه‌های گروهی خانه کاریکاتور اصفهان، راهیابی به نمایشگاه بین‌المللی پیراسیکابا ، این نمایشگاه دومین نمایشگاه انفرادی این هنرمند است که در سال ۹۶ برگزار می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر