menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه کاریکاتور منتخب نهمین جشنواره طنز سوره در کرمان افتتاح شد

آیین افتتاحیه نمایشگاه آثار منتخب بخش کاریکاتور نهمین جشنواره طنز سوره در کرمان برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان، آئین افتتاحیه نمایشگاه آثار منتخب بخش کاریکاتور نهمین جشنواره طنز سوره یکشنبه ۱۸ تیرماه جاری با حضور مشاور رئیس و مدیر‌کل حراست حوزه هنری کشور، رئیس حوزه هنری استان کرمان، مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و جمعی از هنرمندان در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان برگزار شد.

رئیس حوزه هنری استان کرمان در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از مزیت‌های حوزه هنری استان، اهمیت دادن به بحث طنز است گفت: در سال‌های گذشته جشنواره طنز خارستان به همت واحد آفرینش‌های ادبی و همچنین دفتر طنز این حوزه پایه‌گذاری شد که تاکنون ۶ دوره از این جشنواره برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در رشته‌های شعر طنز، نثر طنز، داستان کوتاه طنز و پژوهش و بصورت دوسالانه برگزار می‌شود افزود: پیامد جشنواره خارستان انتشار گاه‌نامه و شب شعر «دولخ» است که با استقبال چشم‌گیر طنزپردازان استان روبرو شده است.

رئیس حوزه هنری استان کرمان در خصوص نمایشگاه کاریکاتور اظهار کرد: این نمایشگاه آثار منتخب فراخوان نهمین جشنواره طنز سوره است که اردیبهشت ماه ۹۶ و با هدف کشف، جذب و پرورش استعدادهای جوان، و ترویج و معرفی طنز فاخر و در بخش‌های نثر، نظم، داستان کوتاه، مقالات پژوهشی، عکس، کاریکاتور و استندآپ کمدی (مکتوب یا تصویری)، به همت حوزه هنری برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه، ۵۶ اثر کاریکاتور از آثار هنرمندان کاریکاتوریست کشور در ابعاد ۷۰×۵۰ به نمایش گذاشته شده، خاطر نشان کرد: نمایشگاه کاریکاتور جشنواره طنز سوره از ۱۸ لغایت ۲۷ تیرماه جاری، صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در محل موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

پایان پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر