menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه کاریکاتور با موضوع جنایات میانمار در اصفهان افتتاح شد

مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان گفت: نمایشگاه کاریکاتور با موضوع جنایات میانمار در اصفهان به مدت یک هفته در عمارت سعدی به نمایش در آمده است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پیام پور فلاح با اشاره به برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه کاریکاتور با موضوع جنایات میانمار در اصفهان از ۵ مهرماه به مدت یک هفته در خیابان سعدی، کوچه سعدی، (عمارت سعدی) به نمایش در آمده است.

وی افزود: خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان نمایشگاهی از آثار ورکشاپ کارتون با موضوعات: جنایات رخ داده در میانمار (روهینگیا)، نسل کشی و تبعیض نژادی را در دو بخش کارتون و کاریکاتور برگزار کرد.

مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان گفت: آثار این نمایشگاه، منتخبی از آثار خلق شده در ورکشاپی است که چندی پیش با همین موضوعات در خانه هنرمندان اصفهان و با حضور هنرمندان کارتونیست و اریکاتوریست اصفهان بر پا شده بود.

وی بیان کرد: تعداد آثار به نمایش در آمده در بخش کارتون ۹ اثر است که توسط این هنرمندان خلق شده که شامل علی اسدی، جمال الدین اعتباریان، منصوره دهقانی، ناهید زمانی، سحر فتاح، محسن حمزه زاده، مطهره ناسخیان، سمانه جانقربان و راحله احسانی و در بخش کاریکاتور وحید شریفی، محمد باقر رنجبر، نگین نقیه، حمیدرضا حیدری صفت و ندا خداوردی با ۵ اثر در این رویداد حضور دارند.

انتهای پیام/م

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر