menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه کاریکاتور آپارتمان نشینی در گلستان افتتاح شد

با تلاش واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان گلستان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و خانه فرهنگ قابوس، نمایشگاهی از اثار کاریکاتور هنرمندان گلستانی با موضوع اپارتمان نشینی از ۱۴دی ماه به مدت ۱۰ روز در محل نگارخانه سوره حوزه هنری استان گشایش یافت.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، مسئول واحد تجسمی این نهاد درباره خبر بالا توضیح بیشتری داد و گفت:در این نمایشگاه که با حضور مسئولان فرهنگی و هنرمندان تجسمی افتتاح شد، حدود ۲۰ اثر در قالب کاریکاتور به نمایش در امده و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر از این اثار دیدن کنند.

محمدرضا عباسپوردر ادامه ازعلاقمندان، خصوصا خانواده های گلستانی جهت بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد و گفت:نگارخانه سوره حوزه هنری در محل خیابان ۵ اذر ، اذر ۱/۱۸ واقع شده و هنرمندان تجسمی که مایل به برگزاری نمایشگاه هستند می توانند با مراجعه به واحد هنرهای تجسمی و ارائه اثار خود از این فضا بهره مند شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه های آثار هنرمندان در رشته های مختلف علاوه بر آشنایی وبهره مندی عموم از این هنرها، باعث تشویق نسل جوان به خلق آثار هنری نیز خواهد شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر