menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کامبیز درم بخش

نمایشگاه “هنرهای تبسمی” هنرمند پیشکسوت “کامبیز درم‌ بخش”

نمایشگاه «هنرهای تبسمی» هنرمند پیشکسوت «کامبیز درم‌بخش» سی‌ام آبان ماه در گالری سیحون افتتاح می‌شود و این نمایشگاه تا 12 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش شیرین طنز، کامبیز درم‌ بخش در گفت‌‌وگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس اظهار داشت: مجموعه آثاری از کاریکاتور پیرامون موضوعاتی از جمله «هنر و هنرمند» و «اقتصاد و هنر» از روز سی‌ام آبان ماه تا 12 آذر ماه در گالری سیحون به نمایش گذاشته می‌شود. وی ادامه داد: این نمایشگاه، شامل 30 اثر از بنده است که با عنوان «هنرهای تبسمی» آن را طی دو ماه گذشته آماده کرده‌ام.

کامبیز درم

این کاریکاتوریست پیشکسوت کشورمان یادآور شد: افتتاح نمایشگاه «هنرهای تبسمی» سی‌ام آبان ماه از ساعت 16 تا 20 خواهد بود و این نمایشگاه تا 12 آذر ماه از ساعت 11 تا 19 آماده پذیرایی از علاقه‌مندان است و روز‌های دوشنبه نیز نمایشگاه تعطیل خواهد بود.

کامبیز درم‌بخش متولد سال 1321 شیراز و فارغ‌التحصیل هنرستان هنرهای زیبای تهران است. او نزدیک به 60 سال است که با مطبوعات ایران و جهان همکاری داشته است و دهها نمایشگاه جمعی و گروهی در داخل و خارج از کشور برگزار کرده است. از کامبیز درم‌بخش چندین کتاب تصویرسازی و کاریکاتور از جمله «بدون شرح»، «دفتر خاطرات فرشته‌ها»، «سمفونی خطوط»، «میازار موری که دانه‌کش است» و «دنیا خانه من است» چاپ و منتشر شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر