menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اصفهان لهجه

نمایشگاه رسانه و طنز در اصفهان افتتاح شد

مدیر فرهنگسرای رسانه گفت: نمایشگاه رسانه و طنز با هدف اطلاع‌رسانی به شهروندان برای ایجاد ارتباط با رسانه‌ها و یادگیری مدیریت رسانه در نگارخانه مرکزی اصفهان افتتاح شد.

به گزارش شیرین طنز، مجید شریفی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: آثار این نمایشگاه در قالب تابلوهای چاپ شده از نقاشی‌های گرافیکی یا عکس‌هایی از صفحات کتاب «رسانه را قورت بده» در نظر گرفته شده است.

وی افزود: آثار موجود در نمایشگاه با موضوعات بازی‌های کامپیوتری، شهروند الکترونیک، تلویزیون و ماهواره و شبکه‌های اجتماعی در معرض دید همگان قرار گرفته است.

نمایشگاه کاریکاتور خداحافظ

مدیر فرهنگسرای رسانه با بیان اینکه کتابچه «رسانه را قورت بده» در قالب طنز از سوی فرهنگسرای رسانه منتشر شده است، ادامه داد: در این کتاب از تصاویر جذاب و معنادار در قالب کاریکاتور استفاده شده و بر همین اساس، 25 تصویر را در تابلوهایی با ابعاد بزرگ قرار داده‌ایم و به دیوار آویخته شده است.

وی بیان کرد: کتاب «رسانه را قورت بده» بر اساس محتوای کتاب «قورباغه‌ات را قورت بده» تنظیم شده به طوری که در این کتاب، قورباغه به مشکلات زندگی تشبیه شده است که انسان باید مشکلات را به دست فراموشی بسپارد.

مدیر فرهنگسرای رسانه ادامه داد: در کتاب «رسانه را قورت بده» که در قالب طنز منتشر شده است، به اهمیت ایجاد تعامل میان مردم و رسانه‌ها و یادگیری مدیریت رسانه اشاره کرده‌ایم.

به گزارش فارس، نمایشگاه مذکور تا هفتم خرداد‌ماه در گالری شماره دو کتابخانه مرکزی اصفهان برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 13 و بعد از ظهر از ساعت 16 تا 18 از آثار این نمایشگاه بازدید کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر