menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه دومین مسابقه کاریکاتور هولوکاست در حوزه هنری تهران

نمایشگاه دومین مسابقه بین‌‌المللی کاریکاتور هولوکاست همزمان با روز نکبت در حوزه هنری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس، همزمان با روز نکبت در ۲۵ اردیبهشت (۱۴ می) دومین دوره نمایشگاه کاریکاتور «هولوکاست» در حوزه هنری برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه ۱۰۰ اثر کارتون و ۵۰ اثر کاریکاتور چهره با محوریت نتانیاهو دیده خواهد شد؛ ضمن اینکه آثار برتر معرفی می‌شود.

کاریکاتور هولوکاست

بر اساس این گزارش، در پی انتشار اثر توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) در نشریه شارلی ابدو، دومین مسابقه بین‌المللی کاریکاتور آزادی بیان از سوی مؤسسه راه، انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و موسسه رسانه‌ای اوج با موضوع هولوکاست برگزار شد.

پس از اعلام فراخوان دومین مسابقه بین‌المللی «هولوکاست»، هنرمندان ۵۰ کشور با ۸۴۵ اثر در این رویداد هنری شرکت کردند که با واکنش‌ شدیدی از سوی رژیم صهیونیستی مواجه شد؛ طوری که این رژیم از دبیر کل سازمان ملل خواست تا مسابقه کاریکاتور هولوکاست را محکوم کند.

شایان ذکر است، یوم النکبه (روز مصیبت)، از نظر فلسطینی‌ها یادآور روزهای تلخ یعنی اشغال سرزمین‌شان و مصادره اراضی توسط صهیونیست‌ها و اولین موج آوارگی و اخراج بیش از ۸۰۰ هزار فلسطینی از خانه و کاشانه‌شان است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر