menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه کاریکاتور

نمایشگاه آثار کارتون و کاریکاتور هنرمندان کردستانی دایر شد

سنندج- ایرنا- همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار و برای دومین سال متوالی نمایشگاهی از آثار کارتون و کاریکاتور هنرمندان کردستانی در هفت نشریه محلی این استان روز سه شنبه در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار ایرنا، این نمایشگاه توسط موسسه رسانه ای ‘کورده واری’ و خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری انقلاب اسلامی استان دایر شده و معاونت فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه، سازمان بسیج هنرمندان و خانه مطبوعات استان نیز در برپایی این رویداد منحصر به فرد هنری و مطبوعاتی مشارکت داشته اند.
در این نمایشگاه ۳۲ اثر منتشر شده در نشریات محلی کورده واری، ده نگی کوردستان، به یانی، کردستان امروز و ریباز، هاواری کوردستان که طی یک سال اخیر منتشر شده در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
۱۷مرداد سال گذشته و همزمان با روز گرامیداشت خبرنگار به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان خانه کارتون و کاریکاتور در پردیس سینمایی بهمن سنندج فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و با حضور استاندار و مسئولان استانی نخستین نمایشگاه کارتون و کاریکاتور مطبوعاتی دایر شد و امسال نیز حوزه هنری انقلاب اسلامی استان برای دومین سال متوالی از این رویداد هنری و مطبوعاتی پشتیبانی می کند.
کارتونیست ها و کاریکاتوریست های مطبوعاتی کردستان طی یک سال اخیر عناوین بین المللی متعددی را در این عرصه برای استان به ارمغان آورده اند و هم اکنون کردستان جزو استان های پیشرو کشور در این رشته جهانی است.
در هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید.
شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان ‘روز خبرنگار’ نامگذاری کرد.
انتهای پیام /

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر