menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نقش نوستالژیک بهاره رهنما در خوب،بد،زشت

بهاره رهنما بازیگر سینما، تئا‌تر و تلویزیون درباره موضوع و ژانر سریال نوروزی «خوب، بد، زشت» به خبر گفت: «این سریال کمدی است، اما نه از جنس کمدی‌هایی که مخاطب را به زور وادار به خندیدن بکند. داستان این سریال به گونه‌ای است که موقعیت‌های طنزی ایجاد می‌کند و از این طریق خنده را بر لبان تماشاگرانش می‌نشاند.»

او در ارتباط با همکاری‌اش با منوچهر هادی هم توضیح داد:

«من تا پیش از این هم تجربه همکاری با آقای هادی را در مجموعه «خداحافظ بچه» داشتم و یکی از خصوصیات خوب آقای هادی این است که کار‌هایش نزدیک به زندگی است و این دقیقا‌‌ همان چیزی است که سال‌هاست در کار‌هایم اعمال می‌کنم و از این جهت ما نقطه نظرات مشابهی داریم.»

اوافزود: «از همکاری با منوچهر هادی لذت می‌برم. او از جمله کارگردان‌های جوانی است که قطعا آینده خوبی در سینما و تلویزیون خواهد داشت و امیدوارم به مردم هم از دیدن سریال نوروزی ما لذت ببرند.»

رهنما در پاسخ به این پرسش که تا چه حد شتاب رسیدن سریال به آنتن نوروزی شبکه دو در ساخت سریال تاثیر گذاشته است، گفت:

«خوشبختانه ساخت سریال به نسبت سریال‌های دیگر زود‌تر آغاز شد و خیلی در عجله رسیدن به انتن نوروزی نیست چون همه برنامه ریزی‌ها از مدت‌ها قبل در مورد این سریال انجام شد و قطعا سریال به پخش در ایام نوروز می‌رسد.»

او ادامه داد: «یکی از ویژگی‌های این سریال این است که کاملا روی شخصیت‌ها و وجه مناسبتی کار فکر شده و شخصیت‌پردازی‌ها به خوبی انجام شده است.»

رهنما درباره شخصیت خودش در این سریال می‌گوید:

«من ایفاگر نقش زنی هستم که دختر بزرگ خانواده است که هنوز ازدواج نکرده، اما یادگاری از تمام زن‌های نسل گذشته است، یک جور زن ایرانی است که شاید شبیه او را کمتر دورو برمان می‌بینیم و حس نوستالژی عجیبی دارد. شخصیت مهربانی دارد و برای خودم شخصیت بسیار دوست داشتنی است و خوشحالم از اینکه در کناراین گروه هستم و یکی از نقش‌هایی که دوستش دارم را ایفا می‌کنم.»

او درباره فعالیت‌های آینده‌اش نیز گفت:

«فروردین ماه نمایشی را که نوشته خودم است با خانم نسیم ادبی بازی خواهیم کرد که در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.»

دو سال می‌شود بهاره رهنما به عنوان کارگردان به طور جدی در عرصه تئا‌تر فعال شده و چند نمایشنامه خود را روی صحنه برده است.

مجموعه تلویزیونی «خوب، بد، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای نوروز ۹۳ شبکه دو در حال تولید است.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2014-02-25 10:00:30Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

این سریال که فیلمنامه آن را بابک کایدان بر اساس طرحی از محسن کیایی نوشته رویکردی طنز دارد و درباره جوانی به نام «بهادر» است که فقط یک ماه فرصت دارد که تا قبل از عید، رضایت خانواده‌اش را برای رفتن به خواستگاری جلب کند.

در سریال نوروزی «خوب، بد، زشت» امین حیایی، بهنوش بختیاری، بهاره رهنما، حسین محب اهری و سوسن پرور، سیاوش مفیدی و ساقی زینتی و محمدرضا علیمرادی بازی می‌کنند.

منوچهر هادی سال گذشته سریال «خداحافظ بچه» را روی آنتن شبکه سه سیما داشت که شهرام حقیقت‌دوست و مهراوه شریفی‌نیا دو بازیگر اصلی این سریال بودند و داستان زوجی را روایت می‌کرد که بچه‌دار نمی‌شوند و در یک اقدام عجیب دست به دزدی کودکی می‌زنند.

خبرآنلاین

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر