menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نفرات برتر هشتمین جشنواره سراسری کاریکاتور در خراسان شمالی

نفرات برتر هشتمین جشنواره سراسری کاریکاتور همه مسئولیم

نفرات برتر هشتمین جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع اقتصاد مقاومتی و شعار ‘همه مسئولیم’ در خراسان شمالی معرفی شدند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، سجاد رافعی از استان خوزستان، محمود نظری از استان همدان و جابر اسدی از استان آذربایجان شرقی در موضوع اقتصاد مقاومتی نفرات برتر این جشنواره شناخته شدند.
به ترتیب نفر اول مبلغ سه میلیون تومان به همراه تندیس و لوح تقدیر، نفر دوم مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان به همراه تندیس و لوح تقدیر و نفر سوم مبلغ دو میلیون تومان به همراه تندیس و لوح تقدیر به عنوان نفرات برتر از جشنواره دریافت کردند.
مهدی عزیزی از استان اراک، مجاهده پورشمسیان از تهران، محمد حسین اکبری از جهرم، علیرضا پاکدل از مشهد، محمدرضا ثقفی از کرج، شهرام رضایی از اردبیل، هدیه صدیقی کسمایی از رشت، محمد علی خلجی از تهران، داریوش مهردلان از بجنورد و احسان گنجی از دهدشت توسط هئیت داوران با نشان و لوح تقدیر به همراه پانصد هزار تومان وجه نقد تقدیر شدند.
همچنین حمید قالیجاری از کرمانشاه، پویا عبدلی از کرمانشاه، محمد علی رجبی از نطنز، احمد سهرابی از شیراز توسط دبیرخانه جشنواره با نشان و لوح تقدیر و مبلغ ٢۵۰ هزار تومان وجه نقد تقدیر شدند.

همچنین از مسئول خانه کاریکاتور اصفهان، مسئول واحد هنرهای تجسمی خراسان شمالی، مسئول واحد هنرهای تجسمی خراسان رضوی و عباس ناصری دبیر و داور هشتمین جشنواره کاریکاتور خراسان شمالی نیز تقدیر شد.
دبیر و داور جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع اقتصاد مقاومتی و شعار «همه مسئولیم» در این زمینه گفت: آثار خوب و قابل تاملی به این جشنواره ارسال شده بود و کسانی که به موضوع نگاه ویژه ای داشتند، آثاری تولید کرده بودند که در موضوع اقتصاد مقاومتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
عباس ناصری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: به دبیرخانه جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع اقتصاد مقاومتی و شعار «همه مسئولیم» ۵۰۱ اثر ارسال شد و ۱۳۹ نفر هنرمند از ۲۸ استان در این جشنواره با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی افزود: در این جشنواره از ۱۷ نفر تقدیر و تجلیل شد که شامل سه برنده اصلی، ۱۰ برنده شایسته تقدیر و چهارنفر از سوی دبیرخانه جشنواره بوده است.
ناصری در رابطه با مشکلات هنرمدان عرصه کاریکاتور هم گفت: متاسفانه در این هنر پولی وجود ندارد و هنرمندان از نظر درآمد وضعیت مناسبی ندارند، جایگاه این هنر فقط در رسانه، مطبوعات و رقابت در جشنواره ها است.
ناصری خاطرنشان کرد: اگر هنرمندان فراخوان و محورهای جشنواره را به دقت مطالعه می‌کردند بدون شک ایده‌های بهتری به ذهن آنها می‌آمد؛ زیرا نخستین محور این جشنواره مبارزه با مفاسد اقتصادی، اختلاس، رشوه و این‌گونه موارد بود در حالی که تقریباً هیچ هنرمندی این محور را ندیده بود و تنها یک یا دو کار با این موضوع به دبیرخانه ارسال شده بود.
آیین پایانی این جشنواره سه شنبه شب در تالار گلشن بجنورد برگزار شد.
انتهای پیام /

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر