menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نصف جهان میزبان کاریکاتوریست های ترکیه ای شد

هنرمندانی از کشور ترکیه به دیار نصف‌جهان گام نهادند و با حضورشان علاوه بر برگزاری نمایشگاه منتخب آثار کاریکاتور ترکیه با نام «تفکر معکوس» نشست تخصصی در این حوزه برگزار می‌کنند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، هنرمندان خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان که از هنرمندان فعال این عرصه هنری در استان هستند و علاوه بر ابراز حرف دل مردم دیارشان با هنرشان در مناسبت‌های گوناگون در طول سال به کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی می‌پردازند، این روزها میزبان کاریکاتوریست‌های ترک هستند.

۶ هنرمند کاریکاتوریست که از ترکیه به دیار نصف‌جهان گام نهاده‌اند هم‌زمان با حضورشان نشست تخصصی کاریکاتور را ساعت ۱۸ روز ۲۳ آذر ماه در خانه هنرمندان واقع در عمارت سعدی (خیابان استانداری، کوچه سعدی) خواهند داشت.

گفتنی است در این نشست مراد اوزمنک، اردوغان باشول، متین پکر، محمود آکگون، محیطین کوراغلو حضور دارند و علاقه‌مندان به این هنر می‌توانند در این نشست حضور به هم رسانند.

پیش از این نشست نمایشگاهی از آثار منتخب هنرمندان کاریکاتوریست ترکیه‌ای با نام «تفکر معکوس» در ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۲۳ آذر در عمارت سعدی واقع در خیابان استانداری، کوچه سعدی افتتاح می‌شود و بازدید از آن تا ۲۹ آذر برای علاقه‌مندان ممکن است.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر