menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حوزه هنری

نشست مشترک شاعران و طنزپردازان حوزه هنری شیراز و قم

نشست مشترک شاعران و طنزپردازان حوزه هنری شهرهای مقدس شیراز و قم به مناسبت هفته هنر اسلامی با حضور ۱۰۰ شاعر در شیراز برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، 25 فروردین 94 «عصر شعر» و نشست مشترک شاعران حوزه هنری شهرهای مقدس شیراز و قم به همت انجمن شعر و طنز حوزه هنری انقلاب اسلامی به مناسبت هفته هنر اسلامی با حضور 100 شاعر در حوزه هنری استان فارس برگزار شد.

مهدی نجابت، سرپرست حوزه هنری استان فارس در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این برنامه به مدت دو روز با حضور 40 شاعر از استان قم و اعضای انجمن شعر و طنز فارس برگزار می‌شود و در این برنامه شاعران به شعرخوانی، ارائه دیدگاه و تبادل‌نظر با یکدیگر می‌پردازند.

وی با بیان اینکه سلسله برنامه‌ها و نشست‌های شاعران و هنرمندان در دستور کار حوزه هنری فارس است گفت: هدف برگزاری این نشست‌ها ارتقا فضای هنری و ادبی استان است. سرپرست حوزه هنری استان فارس با بیان اینکه شاعران در این نشست در قالب‌های مختلف مثل غزل، مثنوی، شعر نو و غیره به جز بخش کودک به شعر‌خوانی می‌پردازند عنوان کرد: خروجی و شعرهای خوانده‌شده در این جلسات در سایت حوزه هنری استان فارس و استان میهمان برای اطلاع‌رسانی درج می‌شود.

وی با بیان اینکه این نشست نخستین نشست برون‌استانی هنرمندان و شاعران استان فارس است افزود: در سال گذشته تمام نشست‌های برگزار شده درون استانی بوده است. نجابت با اشاره به اینکه سال‌های گذشته سلسله برنامه جاده ابریشم در حوزه هنری فارس برگزار می‌شده است خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ هنرمندان و شاعران استان باهدف تبادل‌نظر با هنرمندان دیگر استان‌ها به شهرهای مختلف کشور سفر می‌کردند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر