menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشن امضای کتاب اکون آبادی ها

نخستین جشن امضای اکون آبادی های پوریا عالمی در رشت برگزار می شود

پوریا عالمی در «تور اکون‌آبادی‌ها» اثر تازه‌اش را در شهر‌های محتلف برای مخاطب‌هایش امضاء می‌کند. در نخستین برنامه این تور او به رشت سفر می‌کند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، پوریا عالمی در نخستین برنامه «تور اکون‌آبادی‌ها» ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۳ اسفند، در کتاب‌فروشی فرازمند کتابش را برای مخاطب‌هایش امضاء می‌کند.

این طنز‌پرداز با انتقاد از تمرکز فعالیت‌های متعدد فرهنگی در پایتخت، هدف از برگزاری این تور‌های کتاب‌خوانی را تمرکز زدایی از فعالیت‌های فرهنگی در تهران توصیف کرد و معتقد است، باید بیش‌تر از این‌ها به برگزاری رویداد‌های فرهنگی در شهر‌های دیگر ایران بها داد.

او متذکر شد: با همین نگاه تا الان رونمایى اکون‌آبادى‌ها را در تهران نداشتیم و هفته پیش رونمایى آنلاین کتاب را گرفتیم و با افتخار می‌گویم بیش‌ترین تعداد کتابى که امضا کردم و می‌کنم، مربوط به شهرهاى دیگر است. حالا هم تصمیم گرفتم جاى این‌که به مخاطب‌هایم زحمت بدهم، خودم زحمت می‌کشم و به شهرهاى مختلف ایران می‌روم علاوه بر احترام به خوانندگان و مخاطب‌هایم، به این وضعیت پایتخت‌محوری هم اعتراض کنم.

کتاب‌فروشی فرازمند در رشت، خیابان امام خمینی (ره)، جنب پاساژ سالار واقع شده است.

«اکون آبادی‌ها» در انتشارات گاندو منتشر شده و جلد اول از یک سه‌گانه است. داستان این کتاب به شما می‌گوید کار اقتصاد دنیا واقعاً چطور به اینجا کشید. در کتاب «اکون آبادی‌ها»، دست طبیعت کاری کرده که همه تک محصولی بودند و نسل درنسل در خانه باغ‌هایشان تنها یک محصول تولید می‌کردند و فقط وفقط هم از همان می‌خوردند. مثلاً سیب محور، موز محور، بادمجان محور و هلو محور. در این جامعه همه فقط محصول خودشان را می‌خوردند، تا اینکه یک روز دست برقضا یک نفر در اکون‌آباد میوه باغ دیگری را می‌خورد و بخور‌بخور شروع می‌شود. سنگ بنای بیشتر تئوری‌های اقتصادی و… در اکون آباد گذاشته می‌شود و کلی هم میانبرهای توسعه و پیشرفت را اکون آبادی‌ها برای اولین بار تجربه می‌کنند. شاید باورتان نشود اما گلدکوئست، پول، بانک، اختلاس، کوپن و حتی روشنفکری، محصول اکون آبادی‌هاست.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر