menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نخستین جشنواره تئاتر طنز “پاتک” در اصفهان برگزار می‌شود

نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی کمدی دفاع مقدس با نام «پاتک» در اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی کمدی دفاع مقدس با نام «پاتک» با تلاش کنگره ملی یکهزار و ۳۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان و کانون بسیج هنرمندان شهرستان فلاورجان برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این جشنواره بسط و نشر فرهنگ ایثار و مقاومت با رویکرد گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهدای خط شکن این استان به منظور ترویج ترویج فرهنگ شادی در دوران دفاع است.

شهدای خط شکن، عملیات خیبر، نقش مقاومت، رشادت و ایثارگری رزمندگان در شادی ملت ایران، بازآفرینی، تبیین و ارائه تعریف جدید و هنرمندانه و با مفهوم طنز از دفاع مقدس، خلق آثار نمایشی طنز مبتنی بر مستندات و وقایع دوران پر افتخار انقلاب دفاع مقدس، شوخی رزمندگان در جبهه، نقش هنر نمایش در دفاع مقدس، نقش هنر نمایش در دفاع مقدس، تولید آثار نمایشی مبتنی بر تقویت روحیه ایثار و مقاومت با نگرش طنز از جمله موضوعات شرکت در جشنواره است.

متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند طرح و ایده نمایشی خود را به همراه دیگر مدارک مورد نیاز پس از پر کردن فرم جشنواره تا ۱۵ دی ماه به دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی «پاتک» به نشانی اصفهان، فلاورجان، خیابان فردوسی، ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان شهرستان فلاورجان ارسال کنند.

همچنین شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند اطلاعات بیشتر را از طریق آدرس تلگرامی جشنواره به نشانی @tk_defa96 و شماره تماس ۰۳۱۳۷۴۲۶۶۶۲ دریافت کنند.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر