menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سرباز علیرضا لبش

میلیون‌ها سال بعد آدم‌ها فسیل قلب سربازی را می‌یابند…

علیرضا لبش که به‌تازگی شعر و طرحی برای سربازان درگذشته کشور خلق کرده است، گفت: شاعر باید در جریان زندگی روزانه و جامعه پیرامون خود باشد و واکنش‌های موثر به وقایع اطرافش نشان دهد.

به گزارش شیرین طنز، علیرضا لبش در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری ضمن ابراز تاسف از درگذشت سربازان کشور در حادثه سقوط اتوبوس به دره ا‌ی در حوالی شهرستان نی ریز، اظهار کرد: درگذشت سربازان کشورمان اتفاق دردناکی بود. دوره سربازی را گذرانده ام و می دانم که دوره آموزشی چقدر سخت و نفس گیر است و این سربازان با هزار امید و آرزو به خانه های خود بازمی گشتند، که طی آن سانحه به رحمت خدا رفتند.

علیرضا لبش

وی ادامه داد: مسئولان باید دقت بیشتری داشته باشند و امکانات بیشتر و بهتری در اختیار سربازان کشورمان قرار دهند. سپری کردن دوره سربازی بسیار دشوار است و باید شرایط بهتری برای سربازان فراهم شود.

لبش با اشاره به کارتون و شعری که برای درگذشت سربازان در صفحه مجازی خود منتشر کرده است، عنوان کرد: شاعر باید در جریان زندگی روزانه و جامعه پیرامون خود باشد و واکنش های موثر به وقایع اطرافش نشان دهد. من هم به وقایع کشورم، چه خوشحال کننده و چه غمناک، واکنش نشان می دهم؛ البته در رابطه با سربازها، احساس همذات‌پنداری هم داشتم و باعث شد طرح و شعری منتشر کنم.

این نویسنده، شاعر و کارتونیست در پایان گفت: اتفاق و برنامه شایسته ای برای سربازان درگذشته کشورمان از سوی مسئولان رخ نداده و شاید این موضوع هم یکی از دلایلی بود که چنین شعری بنویسم. سربازان کشور باید بیش از این ها مورد توجه قرار گیرند. این روزها، سربازان و فرماندهان کشورمان به سوریه می روند و این مدافعان حرم هم انسان های مظلومی هستند و باید بیش از پیش معرفی و تجلیل شوند.

سرباز علیرضا لبش

شعر علیرضا لبش به شرح زیر است:
میلیون‌ها سال بعد
آدم‌ها
فسیل قلب سربازی را می‌یابند
و آن را
در موزه‌های زمین‌شناسی
به فراموشی می‌سپارند

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر