menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مهلت ارسال آثار به جشنواره کاریکاتور مهر امید تمدید شد

دبیر اولین دوره جشنواره کاریکاتور مهر امید گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره از سوی هنرمندان و صاحبان ذوق تا دوم مهر ماه تمدید شده است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، توحید مهدوی در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره در اردبیل با بیان اینکه این تمدید بنا به خواست هنرمندان بوده است، اظهار کرد: این مهلت دیگر قابل تمدید نیست بنابراین هنرمندانی که می‌خواهند در جشنواره شرکت کنند تا دوم مهر ماه فرصت شرکت در جشنواره را دارند.

پوستر جشنواره مهر امید

وی استقبال هنرمندان از این جشنواره را مناسب ارزیابی کرد و گفت: از هر 6 استان اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، گیلان و مازندران آثاری ارسال شده است.

دبیر جشنواره کاریکاتور مهر امید افزود: در نیمه اول مهر ماه مراسم اختتامیه برگزار شده و در آن مراسم از نفرات برتر با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جوایز نقدی از نفرات برتر تجلیل می‌شود.

مهدوی با بیان اینکه ارسال آثار به اولین جشنواره کاریکاتور مهر امید در شمال و شمالغرب کشور تنها از طریق ایمیل انجام می‌شود، بیان کرد: هنرمندان باید آثار خود را به همراه فرم شرکت در جشنواره به آدرس festival.mehreomid@gmail.com ارسال کنند.

وی با بیان اینکه فرم شرکت در جشنواره در آدرس اینترنتی جشنواره به نشانی WWW.NgoMehreOmid.ir در دسترس است، اضافه کرد: این فرم باید به همراه خود آثار به پست الکترونیکی جشنواره ایمیل شود.

مهدوی با بیان اینکه هنر کاریکاتور با طنز تلخ قابلیت بالایی برای مطرح کردن مشکلات و مسائل مختلف دارد، گفت: وقتی مشکلات در لابه لای هنر کاریکاتور نشان داده شود، قدرت جلب توجه و به چالش کشیدن مسائل را دارد.

وی با بیان اینکه جشنواره در دو بخش مشکلات جوانان و مسائل ورزشی برگزار می‌شود، اظهار کرد: هر هنرمند در هر بخش می‌تواند سه اثر و در کل حداکثر 6 اثر به جشنواره ارسال کند.

دبیر جشنواره کاریکاتور مهر امید افزود: جشنواره کاریکاتور مهر امید در سطح شمال و شمالغرب کشور توسط انجمن مردم‌نهاد خورشید سبز مهر امید آرتا و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، امور اجتماعی استانداری اردبیل، مجتمع آموزشی سما، حوزه هنری اردبیل، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و کانون شهید نونهال برگزار می‌شود.

chatنظرات شما

۲ دیدگاه

  1. جشنواره کاریکاتور مهر امید:

    از اطلاع رسانی شما کمال تشکر را داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر