menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشن امضای مغز نوشته مهرداد صدقی

مهرداد صدقی مغز یک نوزاد را امضا کرد!

جشن امضای کتاب مغزنوشته های یک نوزاد نوشته مهرداد صدقی با حضور نویسنده در کافه هنر بجنورد برگزار شد.
به گزارش شیرین طنز، در این مراسم که با استقبال خوب علاقمندان همراه بود، صدقی به سیر نوشتاری و تفاوت تکنیک­های طنزپردازی در کتاب­های خود پرداخت. نویسنده کتاب «نقطه ته خط» گفت «مغزنوشته­ های یک جنین» را برای مادران باردار نوشته تا آنها هنگام تحمل سختی­های دوران بارداری، لبخندی شیرین بر روی لبان خود احساس کنند و ارتباط دوسویه ­ای با جنین خود برقرار نمایند. در «مغزنوشته ­های یک نوزاد» مسائل و ویژگی­ های دوران نوزادی و دنیای نوزاد از لحظه تولد تا زمانی که نوزاد اولین کلمه خود را بر زبان می­ آورد، با زبانی طنز بیان می­ شود.

جشن امضای مهرداد صدقی

در این مراسم ثریا صدقی از مدرسین داستان نویسی خراسان شمالی به بررسی آثار منتشر شده صدقی پرداخت و به تفاوت فرم و زبان در این آثار اشاره کرد. کتاب مغزنوشته های یک نوزاد توسط انتشارات چرخ و فلک منتشر شده و چاپ دوم آن اخیراً وارد بازار شده است.

از مهرداد صدقی تا کنون کتاب­ های آبنبات هل­دار، مغزنوشته­ های یک جنین، رقص با گربه­ ها، میرزا روبات، نقطه ته خط و مغزنوشته ­های یک نوزاد منتشر شده و لازم به ذکر است کتاب آبنبات هل دار به عنوان کتاب سال جشنواره شهید غنی پور انتخاب شده و کتاب نقطه ته خط نیز به عنوان اثر برگزیده جشنواره طنز حوزه هنری مورد تقدیر قرار گرفته است. همچنین صدقی کتاب­ های کلاه کرکی، تعلیمات غیر اجتماعی، افسانه چون پرده بر افتد و قصه­ های بجنورد (جلد دوم آبنبات هل­دار) را آماده انتشار دارد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر