menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سریال طنز تلفن چگینی صحت

منتظر سریال طنز “شمعدونی” نباشید!

بنا به درخواست تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه‌ «شمعدونی»، زمان پخش این مجموعه طنز به زمستان تغییر کرد. شبکه سه پیش از این زمان پخش سریال سروش صحت را پایان پخش «هفت سنگ» اعلام کرده بود.

به گزارش شیرین طنز، محسن چگینی در گفت‌ و‌گو با ایسنا اعلام کرد: به درخواست من و سروش صحت قرار شد سریال «شمعدونی» در زمستان به پخش برسد.

تهیه‌کننده «شمعدونی» درخصوص پخش این مجموعه که قرار بود پس از ایام رمضان به روی آنتن برود، توضیح داد: با صحبت‌هایی که با مدیران شبکه سه سیما داشتیم، قرار شد این مجموعه را در دی‌ ماه یعنی پس از ایام محرم و صفر به روی آنتن ببریم. وی زمان پخش مناسب سریال‌ «شمعدونی» را شب‌های زمستان عنوان کرد و گفت: اوایل دی ماه زمان خوبی برای پخش سریال «شمعدونی» است.

سریال طنز تلفن چگینی صحت

 

سریال «شمعدونی» ابتدا برای پخش در قالب ۴۰ قسمت در نظر گرفته شده بود اما در ادامه اعلام شد که ۱۰ قسمت دیگر به این سریال اضافه می‌شود. بر این اساس، مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که متن آن به قلم سروش صحت و ایمان صفایی به رشته تحریر درآمده است.

سروش صحت

آتنه فقیه نصیری، محمدرضا داوودنژاد، محسن قاضی مرادی، حسن معجونی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، امیر کاظمی ، محمد نادری و … گروه بازیگران اصلی آن را تشکیل می‌دهند. این مجموعه داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را برعهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است اما او کودکی کنجکاو است و بنیان قصه هم بر درگیری عطا با فرزند خود استوار است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر