menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

چوپان معاصر

مناجات های طنز یک بنده به چاپ چهارم رسید

کتاب «چوپان معاصر» شامل مجموعه طنز های رضا احسان‌پور با تصویرگری مجید کاظمی توسط انتشارات سروش به چاپ چهارم رسید.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، کتاب «چوپان معاصر» شامل مجموعه ای از مطالب طنز رضا احسان پور است که چاپ اول آن برای نمایشگاه کتاب تهران توسط انتشارات سروش منتشر شد. این کتاب به تازگی به چاپ چهارم رسیده است و مناجات های نویسنده با پرودگار خود را شامل می شود که با زبانی ساده و عامیانه به نگارش در آمده است.

رضا احسان پور

نویسنده اثر با اتکا بر هنر کاریکلماتور (طنز کلمات)، سعی کرده با بازی کلمات، روحی از طنز را در جملات خود جاری کند تا خواننده با خواندن آنها علاوه بر تعمق و تفکر، لبخندی نیز بزند. کتاب حاضر با وجود لحن طنزگونه و امروزی در عمق خود معانی ارزشی و با مفهومی را جای داده است.

نویسنده همچنین در مناجات های خود سعی کرده از مسائل و موضوعات روز جامعه استفاده کند. به طور مثال در بخشی از مناجات های این کتاب، آمده: خدایا ما را به اندازه خودت دوست داشته باش، خدایا بعضی وقت ها توی ماه رمضان حواس مرا پرت کن تا بروم چیزی بخورم!، خدایا ممنوم که فقط یکی هستی، خدایا یک کلیک هم روی ما بکن و….

یکی دیگر از ویژگی های کتاب این است که نویسنده به کوتاه نویسی مناجات ها رو آورده تا مخاطب از مطالعه اثر خسته نشود. تصاویر کتاب نیز در مقام همراهی با مطالب طنز آن در کتاب درج شده اند.

چاپ اول و دوم «چوپان معاصر» همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر و بعد از آن، عنوان پرفروش ترین کتاب انتشارات سروش را از آن خود کرد. چاپ سوم این کتاب، در روزهای شهریور منتشر شد و طی روزهای همین ماه به چاپ چهارم رسید.

چاپ چهارم این کتاب با ۷۲ صفحه مصور، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۵۰ هزار ریال منتشر شده است.

خرید چوپان معاصر در فروشگاه شیرین طنز

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر