menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

معرفی کتب طنز در برنامه ی “خدا با من است”

امیر قمیشی گفت: “سید مهدی شجاعی” با بخش معرفی کتاب‌هایی در قالب طنز در برنامه «خدا با من است» مخاطبان شبکه اموزش سیما را با کتاب‌های کاربردی آشنا می‌کند.

امیر قمیشی

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، امیر قمیشی، تهیه کننده «خدا با من است» در رابطه با حضور سید مهدی شجاعی در این برنامه خاطرنشان کرد: بدون تردید دکتر سید مهدی شجاعی به عنوان صاحب آثار ارزشمندی چون پدر،عشق،پسر و کشتی پهلو گرفته از یک سو وهمچنین صاحب ماندگارترین مکتوبات حوزه رمانه های طنز مانند سری که درد می کند، غیر قابل چاپ، کلانتری غیر انتفاعی و تجربه موفق انتشار مجله ماندگار نیستان از سویی دیگر و آثار طنزپردازان معتبری مانند ابوالفضل زرویی نصرآباد در انتشار نیستان، بهترین گزینه برای طرح جدی و معرفی ماندگارترین آثار طنز، مناسب ماه مبارک رمضان بوده است که برای حضور در برنامه دعوت شده است.

وی افزود: ” شجاعی” با بخش معرفی کتاب‌هایی در قالب طنز در برنامه «خدا با من است» مخاطبان را با کتاب‌های کاربردی آشنا می‌کند. گفتنی است:ویژه برنامه “خدا با من است” با اجرای شهرام شکیبا هر شب در ساعت ۲۰ به روی آنتن شبکه آموزش سیما قرار می‌گیرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر