menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

معرفی کتابهای طنز سوره مهر

معرفی و بررسی کتاب های طنز سوره مهر

انتشارات سوره مهر در ایام برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب با برگزاری روزنامه دو نشست ادبی به میزبانی مخاطبان خود خواهد رفت.

در زمینه معرفی کتاب این ناشر نشست‌هایی برای کتاب‌های «لشکر خوبان» با حضور مهدیقلی رضایی و معصومه سپهری، «پایی که جا ماند» اثر سید ناصر حسینی‌پور، «فستیوال خنجر» با حضور اسماعیلی امینی و ابوالفضل زرویی نصرآباد، «آه باشین» با حضور محمد کاظم مزینانی، «سال‌های بی‌قرار» با حضور محسن کاظمی و جواد منصوری، «نمایشنامه‌های آسان» با حضور حسن دولت‌آبادی و مجید قناد و مجموعه اشعار فاضل نظری با حضور این شاعر در نظر گرفته است.

معرفی کتابهای طنز سوره مهر

از میان این آثار کتاب فستیوال خنجر که شامل طنزهای منتشر نشده از مرحوم سید حسن حسینی است برای نخستین با در دست انتشار قرار گرفته و طی مراسمی رونمایی خواهد شد.

در بخش نشست‌های فرهنگی نیز نشست‌هایی با موضوع بررسی کتاب‌های طنز سوره مهر با حضور رضا رفیع، ناصر فیض و شهرام شکیبا، بررسی وضعیت کتاب‌خوانی در سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی با حضور علیرضا مختارپور، محسن مومنی و محمدکاظم شمس، نشست معرفی مجموعه کتاب‌های سوره مهر با موضوع موسیقی با حضور رضا مهدوی و محمد رضا فیاض، آشنایی کودکان با کتاب از طریق تکنولوژی‌های نوین با حضور حمیدرضا شاه‌آبادی و مصطفی رحماندوست برگزار می‌شود.

نشست‌های این ناشر در ایام نمایشگاه همه روزه در ساعت های ۱۱ و ۱۶ برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت آغاز به کار خواهد کرد.

مهر

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر