menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

معرفی داوران بخش کاریکاتور جشنواره هنری پارسی‌ زبانان اروپا

دبیر بخش تجسمی جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا از انتخاب داوران بخش هنرهای تجسمی در دو بخش عکس و کاریکاتور خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس، پانته‌آ واعظ‌ نیا دبیر بخش تجسمی نخستین جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا، با اشاره به بخش عکس این رویداد هنری گفت: کیارنگ علایی، امیر عابدی و مریم محمدی به عنوان داوران بخش عکس موضوعی پاریس انتخاب شدند.

وی درباره بخش عکس موضوعی اظهار داشت: در حوزه عکس هنرمندان شرکت کننده در دو بخش آزاد و موضوعی مناظر شهری، فرهنگ شهروندی و مهاجرت به ارائه اثر می‌پردازند. هنرمندان در بخش موضوعی به صورت حضوری در شهر پاریس به عکاسی می‌پردازند.

به گفته دبیر بخش تجسمی، مجموع آثار دریافت شده در قالب بخش نمایشگاهی و انتشار کتابی با عنوان «پاریس ٢٠١٨» در معرض تماشای عموم قرار خواهد گرفت.

واعظ‌ نیا همچنین با اشاره به انتخاب داوران بخش کاریکاتور نیز اظهار داشت: در بخش کاریکاتور نیز بزرگمهر حسین‌پور، احمد عربانی و بنده به داوری آثار دریافت شده در این بخش می‌پردازیم.

این هنرمند یادآور شد: هنرمندان در بخش کاریکاتور نیز در دو بخش آزاد و موضوعی با عنوان زبان و فرهنگ فارسی می توانند در این رویداد هنری حضور یابند.

وی تاکید کرد: داوران این بخش با در نظرگرفتن معیارهای زیبایی شناسانه و فنی عکس و شروطی که در فراخوان به آن اشاره شده به بررسی آثار دریافت شده می پردازند و در نهایت نفرات برتر اعلام خواهند شد.

علاقه مندان پارسی زبان ایران، افغانستان و تاجیکستان می توانند با ثبت نام در فراخوان نخستین جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا که ۱۴ مهرماه منتشر شده است در این رقابت حضور یابند.

نخستین جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا ژانویه ٢٠١٨ در پاریس برگزار می شود.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر