menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

معرفی برخی از آثار احمد اکبر پور

احمد اکبرپور گفت کتاب «نامه‌هایی به هیچ‌کس» نوشته او که سال‌ها پیش با عنوان «رویاهای جنوب» منتشر شده و مورد توجه چند جایزه بوده، با اعمال تغییراتی راهی بازار شده است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار ایسنا‌، اکبرپور با اعمال تغییراتی در بخش‌هایی از این رمان سوررئال که به ماجراها و نامه‌نگاری‌های پسری در جنوب کشور می‌پردازد، این اثر را با عنوان «نامه‌هایی به هیچ‌کس» در انتشارات پیدایش راهی بازار کرده است.

احمد اکبر پور«رویاهای جنوبی» رمانی عاشقانه در فضای سوررئال بود که پیش‌تر برنده جایزه شورای کتاب کودک و کاندیدای کتاب سال شده بود. ظاهرا تمایل نداشتن انتشارات منادی تربیت به تجدید چاپ کتاب‌هایش عامل تغییر ناشر این کتاب بوده است.

اخیرا دو کتاب «سفر به چالچالک» و مجموعه داستان‌های طنز «واژه‌های نفهم» از تازه نوشته‌های اکبرپور در انتشارات هوپا زیر چاپ رفته است.

«سفر به چالچالک» درباره مردم سرزمینی است که فکر می‌کنند یگانه آفریدگان هستی هستند اما روزی هواپیمایی در سرزمین آنان سقوط می‌کند و اتفاقا چند تن از ساکنان آن زنده می‌مانند و ماجرا حول و حوش رویارویی این آدم‌ها با موجودات فضایی شکل می‌گیرد. مخاطب این اثر نوجوانان هستند.

«واژه‌های نفهم» هم مجموعه داستان طنزی است که این نویسنده آن را در امتداد کارهایی همچون «کشک‌های خفن» و «کشکول تحت ویندوز» نوشته است.

او در حال حاضر مشغول نوشتن کتاب رمان کودکانه‌ای با عنوان «من آدم‌خوار نیستم» است. این رمان که مدت‌هاست ذهن اکبرپور را به خود مشغول کرده، درباره پادگان غول‌هایی است که در یکی از دوره‌های آموزشی خود باید بچه‌ای را بخورند اما «غولماز» از این کار سر باز می‌زند و بچه را نگه می‌دارد. این اثر مراحل پایانی نگارش خود را پشت سر می‌گذارد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر