menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

معرفی برترین‌ های نخستین جشنواره کشوری شعر طنز لبخند انار

نخستین جشنواره کشوری شعر طنز با عنوان “لبخند انار” با معرفی برترین‌های کشوری و استانی در اردکان به کار خود پایان داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران – منطقه یزد، در این جشنواره که با اجرای “رضا رفیع” شاعر طنز‌پرداز و سرشناس کشور در مجتمع فرهنگی و هنری آیت الله خاتمی (ره) شهرستان اردکان برگزار شد، تعدادی از شاعران طنزپرداز کشوری سروده های خود را قرائت کردند که مورد استقبال حاضران و طنز دوستان قرار گرفت.

اختتامیه لبخند انار

در پایان نیز از ۲۰ شاعر برگزیده کشوری و استانی تقدیر و تجلیل شد که برگزیدگان بخش کشوری متشکل از راشد انصاری، مصطفی مشایخی، شروین سلیمانی، امید مهدی نژاد، عبدالرضا قیصری، مسلم حسن شاهی، علی فروزانفر، عباس احمدی و محسن ایمانی بودند.

سید مهدی واحدی، محمدرضا دهستانی، میرزاحسین زارع، محمود صادق منش، جواد حیدری، علی تقی زاده، احمدرضا قدیریان،‌ محمد نظری ندوشن، حسین مهمان پرست و علی اکبر سلیمانی نیز شاعران برگزیده استان یزد بودند که در این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند.

برگزیدگان لبخند انار

“محمدرضا تابش” رییس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردکان در این جشنواره یک روزه با یادی از طنزپردازان برجسته کشور، گفت: انار، نمادی از شادابی و لبخند است که می‌توان از آن در غنا بخشیدن به طنز ادیبانه بهره گرفت.

وی با نگاهی طنازانه به کارکرد مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: نمایندگان باید با انجام صحیح وظایف محوله، جایگاه و شان قوه مقننه را در جامعه عینیت بخشند.

تابش ابراز امیدواری کرد که همیشه لبخند بر لب مردم جاری باشد و چنین جشنواره‌هایی که با نقدی طنزگونه به دلها می‌نشیند، تداوم یابد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر