menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشنامه مسخره بازیها

مسخره‌ بازی‌های تام استوپارد نقد و بررسی می شود

ترجمه نمایشنامه «مسخره‌بازی‌ها» نوشته تام استوپارد که به تازگی به چاپ رسیده، روز چهارشنبه ۱۲ اسفند در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نشر نیلا، نمایشنامه «مسخره‌بازی‌ها» نوشته تام استوپارد به تازگی با ترجمه حمید احیاء توسط نشر نیلا منتشر و راهی بازار نشر شده است که نشست نقد و بررسی آن روز چهارشنبه ۱۲ اسفند در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

نمایشنامه مسخره بازیها

«مسخره‌بازی‌ها» نمایشنامه‌ای با ۸ شخصیت است که شخصیت‌هایی تاریخی مانند جیمز جویس، ولادیمیر لنین و تریستان تزارا در آن، در ترکیب با شخصیت‌های خیالی کاراکترهای اصلی را تشکیل می‌دهند. این نمایشنامه که وقایعش در زوریخ سال ۱۹۱۷ در خلال جنگ اول جهانی رخ می‌دهد، یک کمدی دو پرده‌ای با ساختاری است که طنز و هجو را با مرور وقایع تاریخی و قالب‌های ادبی کلاسیک را با جریان سیال ذهن، نثر را با نظم و جدی را با مضحکه می‌آمیزد تا یک ساختمان منحصر به‌فرد پست‌مدرن بسازد.

نشست نقد و بررسی این نمایشنامه، روز چهارشنبه ۱۲ اسفند از ساعت ۱۷ تا ۲۰ با حضور حمید احیاء، حمید امجد، محمد چرمشیر، محمد رحمانیان و شهرام زرگر در محل سینماتک موزه هنرهاى معاصر تهران برگزار مى شود و فیلم «روزنکرانتس و گیلدنسترن مرده اند» به کارگردانى تام استوپارد نیز در این برنامه، نمایش داده مى شود.

ورود در این نشست نیز براى همه علاقمندان آزاد و رایگان است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر