menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مسابقه خوشنویسی ،کاریکاتور و نقاشی در کانون مساجد استان سمنان

مسابقه خوشنویسی ،کاریکاتور و نقاشی در کانون مساجد استان سمنان در قالب جشنواره استانی حمایت از تولیدات فرهنگی هنری و رسانه همت برگزار می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، جشنواره همت با محوریت فرهنگ، هنر و رسانه با رسالت بهره گیری از ظرفیت مسجد در اشاعه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال متعهد بر مبنای فرهنگ ناب اسلامی وتوجه به عمران معنوی برگزار خواهد شد.

این جشنواره ضمن پیگیری اهداف در تلاش بوده بستر ساز ارتقای شناخت و آگاهی مدیران دستگاه های استانی از فعالیت ها، الگوها و تجارب کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در یک فضا متمرکز باشد.

اهتمام به آموزش، توانمند سازی، الگو سازی و معرفی تجربیات موفق در زمینه های عبادی، فرهنگی، اقتصادی، تربیتی، اجتماعی، علمی وهنری ،دتشویق وایجاد انگیزه، میان صاحبان طرح های نوآورانه، کاربردی، کارآفرینی وخلاق در کانون های مساجد، تعامل ، هم افزایی وهمکاری در عرصه های مرتبط با کانون های مساجد از اهداف جشنواره همت عنوان شده است.

علاقمندان برای شرکت در بخش خوشنویسی ،کاریکاتور ونقاشی تا ۳۰ آبانماه فرصت دارند در ابتدا عکس آثار خود را به یکی از آدرس های تلگرامی @akbari4545 و یا a.akbari4545@gmail.com وسپس اصل آثار را به آدرس شاهرود، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دفتر منطقه ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد به کد پستی ۳۶۱۹۷۴۱۱۳۸ ارسال کنند.

کانون فرهنگی هنری اخلاص و ایثار میغان مجری مسابقه خوشنویسی ،کاریکاتور و نقاشی در کانون مساجد استان سمنان در قالب جشنواره استانی حمایت از تولیدات فرهنگی هنری ورسانه همت است.

پایان پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر