menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ناصر فیض

مسئولان به طنزپردازان به عنوان دوست نگاه کنند

مدیر دفتر طنز حوزه هنری نقد را لازمه یک جامعه خواند و گفت: کشوری که در آن نقد نباشد بیمار است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، ناصر فیض در جشن بزرگ هنر انقلاب که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته طنز در کشور متولی خاصی نداشت و در نتیجه هیچ تعریف درستی از طنز نداشتیم و هر کس برای خود تعریفی از طنز درست کرده بود و بر اساس آن کار می‌کرد.

او با اشاره به آغاز فعالیت دفتر طنز حوزه هنری، از این دفتر به عنوان یک متولی برای هنر طنز یاد کرد و افزود: ایجاد این دفتر یک اقدام خوب بود و بسیاری از استان‌ها در سطح کشور نیز با آن همراه شدند. فیض گفت: ادامه کار این حرکت خوب نیاز به همکاری مسئولین و دستگاه‌ها دارد تا بتوان از این پتانسیل خوبی که ایجاد شده استفاده کرد.

این طنزپرداز از مسئولان خواست به طنزپردازان به عنوان دوست نگاه کنند و اگر نقد سازنده‌ای به آنها می‌شود قبول کنند. فیض گفت: این نقد است که اشتباه و درست کارها را نشان می‌دهد و می‌فهمیم کجا باید چه کاری را انجام دهیم و از چه کاری پرهیز کنیم.

به گفته مدیر دفتر طنز حوزه هنری، برخی از مشکلات و اشتباهات در کشور ما آن‌قدر تکرار شده که دیگر کسی از آن خجالت نمی‌کشد و تنها با زبان نقد و طنز است که می‌توان این اشتباهات را نشان داد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر