menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مردم به راحتی به یك اثر لبخند نمی زنند!

مهدی عفیفی كه فارغ التحصیل رشته عكاسی و فیلم سازی است، با استقبال از برگزاری جشنواره عكس طنز گفت: سال ها قبل در كشورهای دیگر چنین مسابقه ای برگزار می شد و ما عكاسان ایرانی در آن شركت كرده و مقام می آوردیم و حالا خیلی خوب است كه این مسابقات در كشور خودمان هم برگزار می شود.

به گزارش شیرین طنز، او كه عكسش به مرحله نهایی هشتمین جشنواره طنز سوره راه پیدا كرده، در گفت و گو با پایگاه خبری حوزه هنری ادامه داد: به نظر من خیلی خوب است كه این جشنواره ادامه پیدا كند؛ چون شاید با یك دوره برگزاری نتوان به اهداف مورد نظر رسید بلكه باید ادامه پیدا كند تا هم داوران و هم عكاسان شركت كننده درباره مفهوم طنز مورد نظر به تفاهم برسند.

بخش عکس هشتمین جشنواره طنز سوره مهر

عفیفی درباره عكاسی طنز می گوید: یكی از عكس های طنز من در بلغارستان برگزیده شده بود و به دنبال فرصتی برای حضور در این زمینه در كشورمان هم بودم. البته از این نباید غافل شد كه خنداندن ایرانی ها اصلا كار آسانی نیست در حالی كه مردم كشورهای دیگر را می توان ساده تر خنداند؛ مردم كشور ما به دنبال نكات نغزی هستند كه در اثر وجود داشته باشد و به راحتی به یك اثر لبخند نمی زنند. به گفته عفیفی، این موضوع، هم كار داوران و هم كار عكاسان شركت كننده را سخت می كند؛ ولی در عین حال برگزاری چنین جشنواره هایی برای افزایش توان عكاسان و جایگاه طنز در جامعه مفید است.

هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره

این عكاس جوان با ابراز رضایت از نحوه شركت در این مسابقه و امكانات خوب برای ارسال عكس گفت: به نظرم داوری ها غیرقابل پیش بینی بود و از بین چند اثر كه فرستادم اثری كه در كشوری دیگر جایزه گرفته بود انتخاب نشد و اثری كه فكرش را نمی كردم، به مرحله نهایی راه پیدا كرد كه البته نشان دهنده این است كه داوری متناسب با فرهنگ كشورمان انجام می شود. عفیفی در پایان گفت: منتظر اعلام نتایج این دوره و دیدن آثار برتر هستیم تا برای رقابت در دوره های بعدی خودمان را بیشتر آماده كنیم و امیدواریم این حركت استمرار داشته باشد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر