menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مراسم رونمایی مستند بزنگاه

مراسم رونمایی از مستند بزنگاه با حضور مازیار بیژنی و عوامل فیلم برگزار شد

مستند «بزنگاه» به کارگردانی حسین همایونفر که به زندگی و مجموعه فعالیت‌های مازیار بیژنی می‌پردازد، با حضور این کاریکاتوریست کشور و عوامل تولیدکننده مستند در تالار سوره حوزه هنری رونمایی شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری، مراسم رونمایی از فیلم مستند «بزنگاه» محصول مشترک «مرکز مستند سوره» وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری و اداره فیلم بسیج به کارگردانی حسین همایونفر سه‌شنبه ۲۳ آذرماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

مستند «بزنگاه» درباره زندگی و مجموعه فعالیت‌های مازیار بیژنی، کاریکاتوریست ایرانی روزنامه کیهان، است. او در سال ۱۳۵۱ در بابل به دنیا آمد. از اوایل دهه ۱۳۷۰ به صورت حرفه‌ای کاریکاتور را آغاز کرد و ۱۰ سال مسئولیت ستون کاریکاتور روزنامه کیهان را به عهده داشت. از جمله دیگر نشریاتی که او با آن‌ها همکاری داشته، «صبح» و ضمیمه تخصصی کاریکاتور روزنامه جوان (کشیده) است. کاریکاتورهای ضد هولوکاستی او باعث محبوبیت بیش از پیش او شده است.

مراسم رونمایی مستند بزنگاه

مازیار بیژنی که در این رونمایی حضور داشت، گفت: کار کاریکاتور کاری دشوار است که من در بعضی موارد با عکس‌العمل برخی از سازمان‌ها رو به رو شدم و برایم دچار مشکل شد.

وی در پاسخ به این سوال که کاریکاتوریست مورد علاقه او کیست، گفت: در جریان مطبوعاتی بهترین نداریم ولی آقای نیرومند و جواد علیزاده در حوزه مطبوعاتی آثار خوبی دارند.

بیژنی در رابطه با مستند «بزنگاه» گفت: من در ابتدا مایل به ساخته شدن این مستند نبودم، ولی این کار شد. در هر صورت، مستند خوبی است و بیشتر به حاشیه زندگی من پرداخته که کمتر کسی از این‌ها اطلاع داشت و کارگردان خیلی وارد عرصه فعالیت‌های من که کاریکاتور و سیاست بود نشد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر