menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مراسم تجلیل از بانوان شاعر و شعر خوانی

در این مراسم که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) کریم اهل بیت برگزار شد، از 15 بانوی شاعر صاحب اثر تقدیر شد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران، مراسم تجلیل از بانوان شاعر و شعر خوانی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، با حضور عبدالجبار کاکایی، سیامک رجاور شاعر مذهبی،‌ مصطفی مشایخی شاعر طنز پرداز و احمد علیخانی دبیر انجمن ادبی قلم و کارشناس ادبی سازمان فرهنگی هنری، استاد سیستانی از اعضای هیأت موسس انجمن ققنوس رضا جوان و بانوان شاعر در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار شد.

بنابراین گزارش، پس از تلاوت آیاتی روحبخش از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی، مجری برنامه پس از خوشامدگویی از احمد علیخانی دبیر انجمن ادبی قلم و کارشناس ادبی سازمان فرهنگی هنری با بیان جملاتی ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) را تبریک گفت و از مدعوین تشکر کرد.

پس از خیر مقدم علیخانی یک شاعر برای خواندن شعر خود به جایگاه رفت پس از شعر خوانی چند شاعر دیگر، سیستانی از اعضای هیأت موسس انجمن ققنوس به شعر خوانی پرداخت پس از سیستانی یکی از شاعران به جایگاه رفت و گفت: اساس زندگی و حیات از جنس مونث است و خداوند لطف ویژه‌ای به او داشته است، سپس از عبدالجبار کاکائی دعوت به عمل آمد.

کاکایی شاعر انقلابی با تبریک روز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به دختران و بانوان حاضر در مراسم از اشعاری که شنیده بود ابراز رضایت کرد. پس از شعرخوانی عبدالجبار کاکایی یک قطعه موسیقی توسط حسن کرامت خواننده جوان اجرا شد و سپس چند شاعر از جمله سیامک رجاور شاعر مذهبی به خواندن اشعار خود پرداختن.

در ادامه مراسم از شاعر طنز پرداز مصطفی مشایخی دعوت شد و وی دو شعر طنز را برای مخاطبان خواند که با تشویق و استقبال حضار رو به روشد. بنابر گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران پس از شعرخوانی رضا جوان، مهدی کریمی خواننده و آهنگساز به اجرای قطعه مورد نظر خود پرداخت.

در پایان و پس از شعرخوانی چند شاعر دیگر، یکی از اعضای موسس انجمن قلم برای خواندن شعر خود به جایگاه دعوت شد. در پایان مراسم از 15بانوی شاعر که صاحب مجموعه کتاب شعر بودند، تجلیل و تقدیر شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر