menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب ته خیار هوشنگ مرادی کرمانی

مرادی کرمانی با طنز خود روی ته خیار شکر پاشیده

ته خیار آنجاست که خیار شکوفه ای خشک شده دارد و تا آنجا توانسته رشد کرده و از آن پس متوقف شده است.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کتاب «ته خیار» اثر هوشنگ مرادی کرمانی است. این کتاب مجموعه‌ای از ۳۰ داستان است با درونمایه‌هایی از مرگ، پیری، بیماری و تلخی‌هایی که در زندگی ناچار به رو به رو شدن با آنهاییم. اما نویسنده با طنز خاص خود روی آنها شکر پاشیده تا به مذاقمان خوش بیاید.

کتاب ته خیار

از دید مرادی کرمانی ته خیار آنجاست که خیار شکوفه ای خشک شده دارد و تا آنجا توانسته رشد کرده و از آن پس متوقف شده است. «می ایستد و دیگر هیچ ، یعنی تمام. پایان زندگی خیار. » ته خیار قسمتی از خیار است که تلخ نیست. مرادی کرمانی از میان ۳۰۰ داستان با وسواس زیاد تنها ۳۸ داستان را انتخاب کرد که پس از ویرایش به ۳۰ داستان رسید و به گفته خودش سعی کرده هیچ کدام از این داستان ها شبیه هم نباشد و موضوعات مختلفی را بیان کند.

مجموعه داستان «ته خیار» تازه ترین اثر داستانی نویسندۀ برجسته ادبیات کودک و نوجوان ایران، هوشنگ مرادی کرمانی، است که در آذر ماه سال ۹۳ به وسیله نشر معین انتشار یافته و تا کنون به چاپ سوم رسیده است. این کتاب در قطع رقعی با ۲۶۶ صفحه با بهای ۱۲ هزار تومان روانه کتاب فروشی ها شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر